48 תשובות
אוי.. זה יפריע לי נורא, ואני אגרום -בכל דרך- שהדבר הזה שבגללו אמרו את זה עליי יתוקן.
כי זה כנראה פגע במישהו, ואני לא אצליח לחיות עם זה
אני אחפש מה לא בסדר איתי ואנסה לתקן את זה
אומרים לי שאני רעה מגיל שלוש
למי אכפת כבר
בתכלס כלום, זה רק יגרום לי לעשות חושבים עם עצמי ולחשוב אם יש משהו לא בסדר שעשיתי ואתקן אותו
אני לא אדם רע, אני עושה מה שאני צריך.
אני מניחה שמאד אפגע..
אבל תלוי מי אותו אדם - אם הוא אדם שחשוב לי אז אני אפגע ואנסה לחשוב מה גרם לו לחשוב ככה.
אם זה אחד זר או שהקשר בנינו חלש - אני אגלגל עיניים ואמשיך בחיי. אבל עדיין קצת אפגע כי אני בן אדם רגיש לצערי:)
אני ארגיש ממש טוב. אמרו עליי את זה כמה פעמים וזה עשה לי הרגשה טובה, ברצינות.
אסכים בפה מלא. כבר נאמר בעבר.
שיגידו
אני אפגע מאוד, ואאמין לזה, אני אשתכנע שאני באמת רעה ואדם חרא, ואהיה מאוד פרנואידית ודרמטית (נובע מחוסר ביטחון..)
שזה כנראה מעיד שאני בדרך הנכונה
הם די צודקים
כנראה שאני ארגיש יותר טוב. לא יודעת למה, זה משהו אצלי. זוהי סוג של מחמאה.
כלום, זה לא אופי זו התנהגות והיא כנראה גם מוצדקת אם אני רעה כלפיהם...
אני אהיה מדוכאת ליום יומיים ואחכ אשים פס.
שהם צודקים
נינה דוברגבר ^
גם אצליי, אני אוהבת שמקללים אותי ואורמים מה שונאים בי זה כיף
לא יודעת ככ,כנראה שאהיה עצובה, אני פשוט אשאל אותם למה הם חושבים ככה
ואנסה לשנות את זה אם אחשוב שהם צודקים
זה לא ממש פוגע כאילו זה לא נגיד "אתה מסריח" או "אתה שמן" להגיד שמישהו רע זה לא פוגע זה פשוט כאילו דבר לא טוב אז אני לא אפגע מזה אני רק אחשוב על זה קצת וזהו
אני ארגיש הסכמה
אני אבדוק ממה הם הסיקו את זה כי זה מסקרן אותי אבל בכללי שיקראו לי איך שרוצים
שאולי הם צודקים כל אחד מקבל יחס שונה כל אחד ומה שמגיע לו בסופו של דבר (:
לא ארגיש כלום
אני יודעת שאני לא רעה ולא צריכה להתייחס לזה
כלום
אמרו לי יותר מידי פעמים. זה לא ממש אכפת לי.
אנתק קשר כי אין סיכוי בעולם שאני אעליב מישהו שחשוב לי ומישהו חף מפשע, אני תמיד מקבלת ומנסה לעזור :/
כלום
שהם לא מבינים עניין מהחיים שלהם
וגם סקרנות למה אולי זה מוצדק
יש מצב שהם צודקים
כלום
זה לא כך כך יפריע לי כי זה הבעיה בהם לא בי
נה זה רק עוד אחד מהדברים שאני מאשימה את עצמי, למרות שאני לא, אבל אני עדיין אומרת את זה לעצמי
כבר אמרו לי
בכיתי
שהם לא מכירים אותי
אני אפגע, ואעשה עם עצמי חשיבה פנימית. אני אבין שיש בי חסרונות, אבל אני לא בן אדם רע. ואז אני אבין שאני צריכה להוציא את הבן אדם הזה מהחיים שלי כי אם הוא אומר דבר כזה הוא מן הסתם לא מכיר אותי בשיט.
חרא, אחפש מה לא בסדר ואז אבכה
אעלב טיפה ואנסה להשתנות כדי שלא יהיה לבם סיבה לכנות אותי כך
טפי. זה לא יפה.
ארחם עליהם כי בן אדם רע יגיד את זה,בן אדם טוב ירחם עלהים כי הם לא מכירים אותו ולא מבינים מה זה רגשות.
כלום
סביר להניח שכלום כי אני מרגיש שאנשים קרי רוח ורעים מצליחים יותר בחיים בגלל שהם לא נותנים לרגשות שלהם לעצור אותם למרות שיש לזה חסרונות
שזה הכי לא נכון בעולם
אני יודעת מי אני ועם כל החסרונות
אני ממש לא רעה
אנונימית
ששוב אני משדרת משהו מסויים שגורם לאחרים לחשוב שאני רעה אבל הכוונות שלי אינן רעות, זה פשוט איך שהם מקבלים את זה
אני אגיד שילך לעזאזל
סקסי, אסרטיבי, מביא ים בנות, ככה זה היה אצלי לפחות בגיל מסויים, לא כל כך הבנתי למה הן מתכוונות, במידה וזה בא מבנות זוג, ידידות או סתם יזיזות, חברים.
אמרו לי ככה "שאני אומרת לך שאתה רע, זה פשוט כאילו אתה דאדי, אסרטיבי ו רע, חולה על זה"
"אתה פשוט ילד זבל, משחק בבחורות ללא הפסקה"
"אתה פשוט רע חד משמעית, לא אכפת לך מרגשות של אנשים"
"אתה ילד חרא, פשוט רע ו קר, אבל זה נורא סקסי"
לפחות כמה אמרו לי פעם, היום גם אמא שלי אומרת לי שאני ילד זבל, אז לכו תבינו חח