10 תשובות
או שתיקלי מורה או שתלמדי דרך סרטונים ביוטיב ותתכונני לכאבי ידים
שואל השאלה:
כןן אני רוצה דרך היוטיוב קודם השיעורי גיטרה שלי שלי מתחילים עוד שבועיים
כןן אני רוצה דרך היוטיוב קודם השיעורי גיטרה שלי שלי מתחילים עוד שבועיים
אנונימית
שואל השאלה:
הגיוני שהיא עלתה לי 780 שקל? היא קלאסית והוא אמר שזה מה שמורי גיטרה מבקשים
הגיוני שהיא עלתה לי 780 שקל? היא קלאסית והוא אמר שזה מה שמורי גיטרה מבקשים
אנונימית
זה די יקר אבל אולי היא ממש איכותית אבל כן נשמע קצת מוזר
אני קניתי גיטרה 3/4 בגלל שכל השאר היו לי גדולות מידי והיא עלתה לי 200
השתמשתי איתה בערך שנה והיא היתה פצצה
הפסקתי רק בגלל שכבר לא היה לי כח להתאמן
אני קניתי גיטרה 3/4 בגלל שכל השאר היו לי גדולות מידי והיא עלתה לי 200
השתמשתי איתה בערך שנה והיא היתה פצצה
הפסקתי רק בגלל שכבר לא היה לי כח להתאמן
780 זה קצת יקר אבל לא נורא לגיטרה סבירה ללימודים.
תחכי למורה שיהיה לך, עד אז תלמדי קצת אקורדים ביוטיוב
תחכי למורה שיהיה לך, עד אז תלמדי קצת אקורדים ביוטיוב
שואל השאלה:
למדתי בsimply guitar זה ממש ממש טוב,
למדתי לקרוא אקורדים נראלי..
זה כואב, לא אשקר זה די כואב לי אבל לא כזה נורא, עכשיו אי אראה ביוטיוב סרטונים תודה לכולם!
למדתי בsimply guitar זה ממש ממש טוב,
למדתי לקרוא אקורדים נראלי..
זה כואב, לא אשקר זה די כואב לי אבל לא כזה נורא, עכשיו אי אראה ביוטיוב סרטונים תודה לכולם!
אנונימית
כן זה כואב, וזה יכאב עוד, עד שזה לא ייכאב ואת תתרגלי
אם למדת קצת אקורדים בסימפלי, תעבדי עליהם. אל תקפצי יותר מידי, את תתייאשי ותאבדי מוטיבציה.
תחשבי גם עם עצמך, לאן את רוצה להגיע בגיטרה?
לדוגמה, האם את רוצה להיות קלאסיסטית? סתם לנגן אקורדים סביב המדורה? נגנית מטאל? להוציא כל שיר משמיעה ולנגן?
זו שאלה חשובה שהתשובה צריכה להיות בראש שלך תמיד. זה יעזור לך בהתדקמות, וגם למורה בלמידה.
אם למדת קצת אקורדים בסימפלי, תעבדי עליהם. אל תקפצי יותר מידי, את תתייאשי ותאבדי מוטיבציה.
תחשבי גם עם עצמך, לאן את רוצה להגיע בגיטרה?
לדוגמה, האם את רוצה להיות קלאסיסטית? סתם לנגן אקורדים סביב המדורה? נגנית מטאל? להוציא כל שיר משמיעה ולנגן?
זו שאלה חשובה שהתשובה צריכה להיות בראש שלך תמיד. זה יעזור לך בהתדקמות, וגם למורה בלמידה.
שואל השאלה:
אני רוצה לנגן כזה למשפחה לחברים, אולי להגיע רחוק אבל אני לא חושבת שאני אצליח, אני למדתי טיפה אקורדים כמו em וזה די כואב עם הידיים בצוואר הגיטרה.
תודה לך3>
אני רוצה לנגן כזה למשפחה לחברים, אולי להגיע רחוק אבל אני לא חושבת שאני אצליח, אני למדתי טיפה אקורדים כמו em וזה די כואב עם הידיים בצוואר הגיטרה.
תודה לך3>
אנונימית
למה את חושבת שלא תצליחי? בטח שתצליחי! אפילו אם זה קצת ללכת להרכבים או להקות, זה עדיין התקדמות יפה! כרגע קשה לך כי את רק מתחילה... עוד לפני שתשימי לב את תנגני מדהים! אימון יביא אותך רחוק
שואל השאלה:
תודה רבה!! זה באמת מחזק אותי!
זה עדיין קשה לחמוד אקורדים ולקרוא חשבתי שאני שולטת מסתבר שיש מלא שלא ידעתי, תודה לך אבל!
תודה רבה!! זה באמת מחזק אותי!
זה עדיין קשה לחמוד אקורדים ולקרוא חשבתי שאני שולטת מסתבר שיש מלא שלא ידעתי, תודה לך אבל!
אנונימית
באותו הנושא: