2 תשובות
לכו לקניון אייס מול יש מלא חנויוצ
באיי סמול יש איזה חנות שקניתי שם את האייפון 11 אחלה חנות וגם בלי מעמ כמובן
אני אזכר בשם של החנות אני אכתוב
אני אזכר בשם של החנות אני אכתוב
באותו הנושא: