12 תשובות
אולי
חחח סתם לא
לא
אנונימית
אני הייתי עם 100 בתור ספאמר
יש כאן מלא
אנונימי
האמת, שעצם זה שאת שואלת את זה אז זה כבר מעלה ספקות משום שאמינות מגיעה עם בטחון מסוים במה שאנחנו עושים ואם אנחנו שואלים אז כנראה שיש במה לפקפק באמינות שלנו.
אנונימי
את זה כבר הבנתי מעצם השאלה ולכן לאנשים יהיה קשה לסמוך עלייך. לצערי.

אולי תנסי בכל זאת לשדר בטחון במה שאת עושה ויודעת לעשות, אין לי יותר מדי מה להציע לך בעניין. הייתי שמח להציע אם היה לי.
אנונימי
שואל השאלה:
עובדת על זה
אנונימית
שיהיה לך בהצלחה

מחזיק לך אצבעות
אנונימי
שואל השאלה:
אבל יש לי ביטחון עצמי נמוך
אנונימית
אם את רוצה שאנשים יסמכו עלייך בחיים הפרטיים שלך אז את תצטרכי להראות בטחון במה שאת עושה משום שבטחון גורם לכך שיסמכו עלייך.
אנונימי
שואל השאלה:
מה שהתכוונתי שאניהרוצה לדעת אם אנשים יכולים לסמוך עליי כי זה חשוב לי שיסמכו
אנונימית
באותו הנושא: