2 תשובות
שיר נחמד
אבל אני לא אוהבת את הלהקה עצמה כי הם היו הומופובים וגזענים...
אבל אני לא אוהבת את הלהקה עצמה כי הם היו הומופובים וגזענים...
^אלה רק 4 או 5 ממברים מתוך 13 ממבריםשאי פעם היו בלהקה כבר את מבטלת את כולם?
באותו הנושא: