6 תשובות
שלחי לו הודעה אם את עד כדי כך רוצה
שלחי לו עכשיו לפני שהוא יהיה כוכב מטורף לפחות תנסי וגם אני חושבת שהוא מדהים
שואל השאלה:
אני ממש מתביישת בחיים לא שלחתי לבן הודעה באינסטגרם ואני ממש ממש הייתי רוצה להכיר אותו ואפילו סתם להיות ידידה למרות שבאמת הייתי רוצה שאולי יהיה משהו זוגי וזה הכי ממקום שאנחנו אותו גיל והוא בן אדם עמוק בעיני שאני יכולה להתחבר אליו
אני ממש מתביישת בחיים לא שלחתי לבן הודעה באינסטגרם ואני ממש ממש הייתי רוצה להכיר אותו ואפילו סתם להיות ידידה למרות שבאמת הייתי רוצה שאולי יהיה משהו זוגי וזה הכי ממקום שאנחנו אותו גיל והוא בן אדם עמוק בעיני שאני יכולה להתחבר אליו
אנונימית
אם הוא יעלה משהו על הכוכב את יכולה לפרגן לו כזה ולהגיד שאת אוהבת את השירה שלו וכאילו לדבר איתו בידידות ולראות אם זה יכול להתפתח לאנשהו
מלא בנות שולחות לו הודעה באינסטגרם, אין לך כלכך מה להתבייש.. נסי את מזלך.
חחח הוא אחד החברים הכי טובים שלי איזה כייף לראות שככה בנות אוהבות אותו
באותו הנושא: