6 תשובות
ריבוע-משולש אצל גבר
אנונימי
הכל יפה! יופי זה עניין של טעם
וגם תלוי מה לובשים יש סוגי בגדים וגזרות שמחמיאות יותר ופחות למבני גופי מסוימים פשוט צריך לדעת לבחור
וגם תלוי מה לובשים יש סוגי בגדים וגזרות שמחמיאות יותר ופחות למבני גופי מסוימים פשוט צריך לדעת לבחור
אני ממש אוהבת שעון חול!!
גם אני חושבת שאגס זה ממש יפה
אבל בכללי כל צורת גוף יפה
אבל בכללי כל צורת גוף יפה
כל צורת גוף היא יפה!!
פרופורציונלית.
באותו הנושא: