3 תשובות
כן , ותילחמי על קצונה , להיות נגד/ת זה סתם חארטה
אפשר לצאת לקצונה-
להיות מפקדת מקצועית של סגל של משקיות תש, ומתוקף התפקיד הזה יש לך סמכות לאשר חלק מהבקשות, להעביר חיילים ראיונות, להמליץ לסמכויות גבוהות יותר וכו. זה פחות תפקיד מול החיילים אבל משמעותי ברמות. אפשר להאריך את הקבע ולהמשיך בתפקידים שקשורים למטה- בין אם זה משרד בודדים או מיט"ב למשל, או כל מיני דברים אחרים שקשה להסביר למישהו שלא נמצא במערכת עצמה.
אפשר גם לחתום קבע רגיל, אבל זה לא קורה הרבה וזה תלוי בתקנים שנפתחים.
אני למשל הייתי משקית תש וחתמתי קבע לכמה חודשים בודדים כי הקצינה שלי השתחחרה ומילאתי את התקן שלה. יש יחסית הרבה תקנים של קבע בחיל האויר, שם מי שחותמת קבע משמשת כיד ימינה של הקצינה ויש לה סמכויות מסויימות. אפשר גם לחתום קבע ולהישאר בתפקיד משקית תש
להיות מפקדת מקצועית של סגל של משקיות תש, ומתוקף התפקיד הזה יש לך סמכות לאשר חלק מהבקשות, להעביר חיילים ראיונות, להמליץ לסמכויות גבוהות יותר וכו. זה פחות תפקיד מול החיילים אבל משמעותי ברמות. אפשר להאריך את הקבע ולהמשיך בתפקידים שקשורים למטה- בין אם זה משרד בודדים או מיט"ב למשל, או כל מיני דברים אחרים שקשה להסביר למישהו שלא נמצא במערכת עצמה.
אפשר גם לחתום קבע רגיל, אבל זה לא קורה הרבה וזה תלוי בתקנים שנפתחים.
אני למשל הייתי משקית תש וחתמתי קבע לכמה חודשים בודדים כי הקצינה שלי השתחחרה ומילאתי את התקן שלה. יש יחסית הרבה תקנים של קבע בחיל האויר, שם מי שחותמת קבע משמשת כיד ימינה של הקצינה ויש לה סמכויות מסויימות. אפשר גם לחתום קבע ולהישאר בתפקיד משקית תש
נראלי אבל לא כולם באמת מצליחים בזה שווה להישאר
באותו הנושא: