התחברות
הרשמה
האם בתיאוריה דרך משרד התחבורה יש שאלות על עקרונות הבטיחות ?
5 באוגוסט 2021, 22:15
תיאוריה
נהיגה
נהג חדש
לימוד נהיגה
תיאוריה לנהיגה
תשובה אחת
ממש לא, אני עשיתי בצורה הרגילה וחברים שלי דרך הבית ספר וזה מזעזע כל השאלות של העקרונות ומי אשם בסיטואציות עם לחץ חברתי
L
Look at the Sky
באותו הנושא:
בתיאוריה של משרד החינוך היום כמה טעויות מותר?
צריך להחתים את משרד התחבורה לפני שאני עושה תיאוריה? ואיפה זה?
צריך להחתים את משרד התחבורה על טופס ירוק לפני תאוריה?
מתי מעלים תוצאות של טסטים לאתר של משרד התחבורה
רישיון מקבלים במשרד התחבורה או משרד הפנים?
למה בבית ספר אפשר לטעות 6 פעמים בתיאוריה ודרך משרד הרישוי זה 4 טעויות?
איזה קו מגיע למשרד התחבורה (תיאוריה) בבאר שבע? ובאיזה תחנה צריך לרדת?
איך משרד התחבורה יודע שבאמת עשית מלווה
בטופס הירוק למטה כתוב רישוי וצריך לחתום שם, צריך ללכת שיחתמו במשרד הרישוי או משרד התחבורה?
בתיאוריה לוקחים את השאלות מהמאגר של משרד הרישוי (זה באינטרנט)?
אתם שילמתם גם אגרת טסט דרך משרד התחבורה באינטרנט?