התחברות
הרשמה
העגיל שלי נסגר ב5 דקות זה לא עובר וזה כואב רצח מה אני עושה??
5 באוגוסט 2021, 19:10
פירסינג
עגילים
עגיל
3 תשובות
איזה עגיל
❤Princess Rapunzel
שואל השאלה:
הליקס
אנונימי
לפני כמה זמן עשית
❤Princess Rapunzel
באותו הנושא:
ממש כואב לי העגיל שעשיתי ברמה שאני לא מסוגלת לגעת באוזן או בסוגר עצמו מה אני עושה אני לא מסוגלת לגעת בו וכואב לי רצח..
למה לבנים 2000 מטר 10 דקות זה עובר ולבנות 2000 מטר 14.30 זה עובר?
אמאלה שמס אני עושה עגיל בפופיק השבוע ומפחדת ברמות...זה כואב ממש??
צמח לי בשר על העגיל, שכבה דקה אבל זה ממש כואב לי מה לעשות??
עשיתי עגיל מתחת להליקס ומשום מה עדיין כואב לי ממש מה אני עושה?!
אם אני טסה עוד שלושה ימים ומחר אני עושה עגיל שני, האוזן תכאב לי בחול והכל או שזה עובר אחרי כמה דקות?
אני עושה עוד עשרים דקות פפילומה וטטנוס, זה ממש ממש כואב?
עשיתי היום עגיל בלשון וכואב לי ברמות כואב לי ליד האוזניים ובפה מה אני עושה ?
עגיל בפופיק זה כואב? אני עושה היום
אני עושה היום עגיל באף עם מחט, זה כואב?
מחר אני עושה אליקס, זה כואב או כמו עגיל רגיל באוזן?