9 תשובות
זה פשוט לא נכון.
אולי הרוכשים יותר פופולאריים אבל זה כי הוא יותר מדבר עם אחרים בעוד שהביישן לא
כן אוהבים אותם
זה התרבות בעולם המערבי.
נגיד באסיה, מדינות כמו סין ויפן, אנשים ביישנים ונחמדים יותר נחשבים והרועשים נחשבים למציקים.
זה עניין של תרבות.
אנונימית
אני אישית נמשכת לבנים ביישנים אבל אני מבינה מה שאת מדברת הרוב פה אוהבים פרחות וערסים
אנונימית
הלוואי שהייתי יודעת איך לענות על זה שנתיים היו לי שתי חברות מהיסודי והרגשתי כל כך לבד בזמן שלאחרים היו חבורות של 30
מי לא אוהב?
אני אישית הרבה יותר מתחברת לביישנים הם חמודיםם
בגיל ההתבגרות, מנסיון אני אומרת, רוב הילדים מחפשים את הילדים הזורמים, עם הבטחון, אלו שסוחפים אנשים אחריהם ולא את העדינים יותר ואלו שפחות מה שאמרתי. כשהם יגדלו עוד קצת ויתבגרו בנפגש ובמחשבה הם יבינו שזה ממש לא מה שהם רוצים בחיים. הם יבינו שהאנשים האלו יבגדו בהם ויכניסו להם סכין בגב. מבאס מאוד שרוב האנשים הם כאלו שמנסים לקבל את התשומת לב ולהיות הפופולרי
לא רועש אבל קצת לשחרר. מה קרה יבוא משטרה? אז אמרת משהו מטומטם או שלא יצאת טוב. לא נורא.
לא קשור תחשבי על זה רגע אם אתה ביישן איך תראה את האופי שלך? למה שאנשים יאהבו את זה הם לא מכירים אותך