5 תשובות
עוד לא ידוע במאה אחוז, אך בנט והממשלה רוצים לעשות סגר במהלך חודש ספטמבר.
ככל הניראה סגר בין חודש לחודשיים.
ככל הניראה סגר בין חודש לחודשיים.
עוד לא יודעים בטוח
שואל השאלה:
סבבה תודה :)
איזה באסה בדיוק הייתי בדרך למאת מדיכאון
סבבה תודה :)
איזה באסה בדיוק הייתי בדרך למאת מדיכאון
אנונימית
רגע אז עושים זום בספטמבר? או שזה כאילו יהיה חופש?
אנונימית
שוב - לא ידוע עדיין כלום, אני חושב שזום, או אפילו חופש כי כל החגים נופלים בספטמבר.
באותו הנושא: