5 תשובות
עוד לא ידוע במאה אחוז, אך בנט והממשלה רוצים לעשות סגר במהלך חודש ספטמבר.
ככל הניראה סגר בין חודש לחודשיים.
עוד לא יודעים בטוח
שואל השאלה:
סבבה תודה :)
איזה באסה בדיוק הייתי בדרך למאת מדיכאון
אנונימית
רגע אז עושים זום בספטמבר? או שזה כאילו יהיה חופש?
אנונימית
שוב - לא ידוע עדיין כלום, אני חושב שזום, או אפילו חופש כי כל החגים נופלים בספטמבר.