4 תשובות
למרות שכתבת שזה לבנים אני חושבת אישית שלא תחמיאי לו ממש הרבה ברור שמותר לפעמים לזרוק מילה טובה.
אבל אני חושבת שכדאי לך להיות קלילה איתו מצחיקה וכשלא תהיי איתו הוא ירגיש בזה ותהיי חסרה לו - כי הוא יתחיל קצת להרגיש אלייך משהו...
חוץ מזה תראי לו שאת בחורה צנועה אל תשגעי אותו בשטויות ותדברי רק על עצמך כי לפעמים זה מעצבן אותם הבנת כאילו זה די חופר להם לפעמים תפני אוזן קשובה וכ'ו..
אבל אני חושבת שכדאי לך להיות קלילה איתו מצחיקה וכשלא תהיי איתו הוא ירגיש בזה ותהיי חסרה לו - כי הוא יתחיל קצת להרגיש אלייך משהו...
חוץ מזה תראי לו שאת בחורה צנועה אל תשגעי אותו בשטויות ותדברי רק על עצמך כי לפעמים זה מעצבן אותם הבנת כאילו זה די חופר להם לפעמים תפני אוזן קשובה וכ'ו..
מחמאות הם תמיד דבר שנעים לשמוע, אך במידה מסויימת תשתדלי לא סתם לחלק אותם בלי סיבה
(:
אני בן.. אבל כשאני החמאתי לבת כל הזמן.. ועשיתי לה הכל.. היא התחילה לקחת אותי כמובן מאליו.. תמשיכי להחמיא לו.. אבל תבהירי לו שזה לא מובן מאליו.. ושאם יש לו משהו אליך שיגיד לך ולא ימשיך למשוך אותך
לפי דעתי זה מעצבן שמחמיאים יותר מדי
אני לא בן
אבל כשמחמיאים לי הרבה זה כבר מרגיש לא נעים ומעצבן
אבל כשמחמיאים לי במידה זה מרגיש לי כיף כזה.
אז תחמיאי במידה ולא יותר מדיי
תאמיני לי בנים אוהבים קשות להשגה אז את יכולה לרדת עליהם בקטנה מדי פעם ולהחמיא להם גם
אני לא בן
אבל כשמחמיאים לי הרבה זה כבר מרגיש לא נעים ומעצבן
אבל כשמחמיאים לי במידה זה מרגיש לי כיף כזה.
אז תחמיאי במידה ולא יותר מדיי
תאמיני לי בנים אוהבים קשות להשגה אז את יכולה לרדת עליהם בקטנה מדי פעם ולהחמיא להם גם
באותו הנושא: