7 תשובות
שואל השאלה:
זה לא מפחיד בשעות האלה?
אנונימית
ההפך יהיה בוקר.. לא מפחיד
כןכן
תלכיי!!! אני גם הולכתת!!!!
כן, זה מרגיש מדהים
אנונימית
לכי על זה, קחי לך אוזניות, טלפון ותהני:)