10 תשובות
תקשיבי הסיכויים שזה היריון לדעתי די קלושים אבל חבר שלך מתנהג בצורה לא בסדר ממליץ לך לדבר איתו על זה
אחותי זרקי אותו
אמי הייתי בסירה הזאת
ותשתי המון המון מים תופעות לוואי של פוסטינור מזעזעות וממש יכאב לך הראש .
תנוחי
זה מה שקורה ששוכבים בגיל מוקדם.
אנונימי
^מה הקשר
את קוראת לו חבר? חבר שאוהב אותך יתעסק סביבך כל היום אחרי מקרה כזה ולא יחפש להיות ברשת חברתית ועוד לחפש בנות ולייקים זה מגעיל ממש בעיניי בטח שלא עכשיו שאת ככה בסערה של רגשות עם התוכלת של הכדור הזה
אנונימית
למה את שוכבת עם טיפשים באלי לשבור לך כיסא על הראש ועליו שולחן קצת שכל ועכשיו תלמדי מטעויות אבל בקשר לשאלה תיפרדי ותתחילי לדאוג לעצמך ולהריון, מקווה שזה שלילי
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לעשות
כאילו הוא דחף לי תפוסטינור בשביל להוריד לעצמו תאבן מהלב,לא כי אכפת לו ממני
זה פשוט גורם לי לבכות כל המקרה הזה אני מרגישה לבד בזה ואני לא רוצה לדבר עם אפחד על זה
אנונימית
זה הבעייה, שסקס - לא דבר חשוב
שוכבים עם אחד שאת מכירה אותו מאתמול וכו'
- אני רוצה לשכב רק בקשר רציני (באמת, אני בן 17.5, וזה עוד לא הגיע - אבל יום יבוא)
אנונימי
את תמיד מוזמנת לשלוח לי הודעה אהובה ו
ואני ככ מבינה אותך וזה ככ לא מגיע לך .!
ועם זה מה שהוא מסוגל לעשות עכשיו ? את עוד לא יודעת כמה מנייאק הוא יכול בעוד חודש חודשיים
אנונימית יקרה,

מהמילים שכתבת נשמע החשש הגדול שתיארת, יחד עם זאת שיתפת שאת לבד בהתמודדות... מתארת לעצמי את תחושת המתח והחרדה שאת וודאי חשה כעת... כמה מאיים זה יכול להיות להתמודד עם כך לבד... יקרה, האם יש מישהו בסביבתך הקרובה שאת מרגישה מספיק בטוחה לשתף אותו, אדם שיוכל ללוות אותך בהתמודדות ולהכיל את תחושותייך? ההתמודדות עם כך לבד קשה מנשוא, אולי דמות בטוחה עבורך תוכל להקל בתחושות ולהפיג מעט מהמתח...

אספר שאני מתנדבת בעמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי ואני מזמינה אותך להתחבר אליו ולשתף עוד, נוכל להקשיב עוד ואולי אף לחשוב יחד על פתרונות סיוע עבורך.

שלך,
מתנדבת סה"ר.