5 תשובות
מה שהראשון אמר, או שתנסי להקיא
תלכי לרופא זה גם יכול להיות אפנדציט ואם הוא מתפוצץ זה ממש מסוכן
ניסית לקחת אולי כדור? אם זה לא עוזר תקבעי תור לרופאא
החלמה מהירהה 3>
החלמה מהירהה 3>
ערק על הבטן תמיד מרגיע
אולי זה אבנים זה כזה כואב תלכי לרופא דחוף זה יכול לעשות זיהום עמוק, כי אם לא תעשי את זה בהקדם זה יכול להגיע שלא תוכלי לאכול
באותו הנושא: