3 תשובות
אני חושבת שיהיה סגר בחגים
וואי בבקשה שיהיה עכשיו ולא בבית ספר אני עולה לכיתה י אני לא רוצה להתחיל את השנה ככה:(((
אמרו בספטמבר יהיה סגר.