5 תשובות
בדרך כלל אם זה נקודות קיצון שגילית בעזרת טבלה מסתכלים פשוט שם
שואל השאלה:
לא יודעת מה זה נקודות קיצון אבל יש לי נקודות חיתוך ואני צריכה למצוא את תחומי העלייה והירידה
שואל השאלה:
יש לזה נוסחה כלשהיא?
אתה גוזר את הפרבולה ואז אתה רואה אם יש לך נקודת קיצון או לא ואחרי זה אתה מציב בטבלה את התחום הגדרה ואת בנקודת קיצון ואז אתה בוחר מספרים ביניהם ומציב בנגזרת ואז אתה רואה אם התוצאה חיובית או שלילית
חיובית עלייה
שלילית ירידה
חומר של איזה כיתה את לומדת?