10 תשובות
להתחיל בדברים קטנים
שואל השאלה:
טוב בעצם לא כתבתי את זה כזה טוב. ההורים שלי שונאים את הדת ואני לאט לאט מתחילה יותר ויותר להתחבר לדת ולאמונה ולאלוקים אחרי תקופה שהייתי ממש חילונית ולא עקבתי אחרי המצוות.
יש לי בכלל למה לנסות?
טוב בעצם לא כתבתי את זה כזה טוב. ההורים שלי שונאים את הדת ואני לאט לאט מתחילה יותר ויותר להתחבר לדת ולאמונה ולאלוקים אחרי תקופה שהייתי ממש חילונית ולא עקבתי אחרי המצוות.
יש לי בכלל למה לנסות?
אנונימית
כן יש לך מה לנסות!
ממליצה לך לדבר גם עם רב שידריך אותך
תראי סירטונים ביוטיוב של הרב יגאל כהן
והדברות מחזקים מאוד ועוזרים
ממליצה לך לדבר גם עם רב שידריך אותך
תראי סירטונים ביוטיוב של הרב יגאל כהן
והדברות מחזקים מאוד ועוזרים
שואל השאלה:
תודה❤❤
תודה❤❤
אנונימית
תתחילי לאט לאט, אל תקחי על עצמך ישר את הכל
תראי סרטונים ושיעורים, זה יחבר אותך מאוד לעומק שבדת וליופי שלה. את תראי איזה עולם מלא בתוכן שלא נגמר אפשר לגלות.
באתר הידברות תוכלי למצוא הרבה מידע, וגם לשאול שאלות.
בהצלחה!!
תראי סרטונים ושיעורים, זה יחבר אותך מאוד לעומק שבדת וליופי שלה. את תראי איזה עולם מלא בתוכן שלא נגמר אפשר לגלות.
באתר הידברות תוכלי למצוא הרבה מידע, וגם לשאול שאלות.
בהצלחה!!
להתחיל בדברים קטנים ואז לאט לאט לקחת על עצמך יותר דברים.
בהצלחה.
בהצלחה.
גם אצלי אמא שלי אטאיסטית אפשר לומר ואני שיאי המאמינה ואני שומרת שבת כשרות מתפללת פעם ביום ומברכת על אוכל וכו.. תתחילי לאט משיעורי תורה ביוטיוב או בפייבוק באתר הידברות יש לך את הרב זמיר כהן יש את הרב יגאל כהן הם נורא מחזקים.. תיקחי על עצמך משו קטן כמו ברכות על אוכל משו פשוט שלא קשה לעשות תתחילי בקטן ולאט לאט תגדילי..בהצלחה שהיה!! 3> ;)
בהצלחהה, אשרייך❤
ברור שיש לך למה לנסות, עצם זה שאת רוצה ומנסה זה המון
זה תהליך, זה לוקח זמן אבל תצליחי;)) לשמור שבת, לעשות אשר יצר, תפילת שמע במיטה, שחרית, להשתדל בלי לשום הרע, לשמוע שיעורי רבנים
לאט לאט תתקדמי נגיד צניעות, נטילת ידיים
מגדירים שלבים לחזרה בתשובה:
-1. חרטה - להתחרט על המעשים שעשית, משהו שרשום באתר: "כאן אני נדרשת לזהות באומץ את נקודות החולשה שלי ולגעת בנקודות הכואבות: מה לא עובד אצלי? מדוע אני זקוקה לשינוי? השינוי חייב להיות מלווה בכוונת הלב. החרטה היא הפתח לשינוי."
2. וידוי - הצד המילולי יותר, להודות בטעות שלך, קודם כל בפניי עצמך
-3. עזיבת החטא
-4. קבלה לעתיד - זה קשה, להתחייב שלא תחזרי יותר לחטא הזה. אני יודעת שזה קשה אבל חזרה בתשובה לא קורה בשניה
בשלבים של החזרה בתשובה אז אלו דברים קשים אבל פשוט רשמתי לך בכל זאת אבל תתחילי לאט לאט היהדות זה דבר ענק!! תתחילי מלשמור שבת, לשמוע שיעורי רבנים להתחבר לדת וזה ואז כשתיהי מוכנה תמשיכי לזה
ברור שיש לך למה לנסות, עצם זה שאת רוצה ומנסה זה המון
זה תהליך, זה לוקח זמן אבל תצליחי;)) לשמור שבת, לעשות אשר יצר, תפילת שמע במיטה, שחרית, להשתדל בלי לשום הרע, לשמוע שיעורי רבנים
לאט לאט תתקדמי נגיד צניעות, נטילת ידיים
מגדירים שלבים לחזרה בתשובה:
-1. חרטה - להתחרט על המעשים שעשית, משהו שרשום באתר: "כאן אני נדרשת לזהות באומץ את נקודות החולשה שלי ולגעת בנקודות הכואבות: מה לא עובד אצלי? מדוע אני זקוקה לשינוי? השינוי חייב להיות מלווה בכוונת הלב. החרטה היא הפתח לשינוי."
2. וידוי - הצד המילולי יותר, להודות בטעות שלך, קודם כל בפניי עצמך
-3. עזיבת החטא
-4. קבלה לעתיד - זה קשה, להתחייב שלא תחזרי יותר לחטא הזה. אני יודעת שזה קשה אבל חזרה בתשובה לא קורה בשניה
בשלבים של החזרה בתשובה אז אלו דברים קשים אבל פשוט רשמתי לך בכל זאת אבל תתחילי לאט לאט היהדות זה דבר ענק!! תתחילי מלשמור שבת, לשמוע שיעורי רבנים להתחבר לדת וזה ואז כשתיהי מוכנה תמשיכי לזה
לאט לאט מה שנוח לך ואז אחרי זה להעלות לא להלחץ מטעויות לא להתרגש מתגובות הסביבה תעשי אתה מה שאת אוהבת ולפי מה שבא לך
מקווה שעזרתי בהצלחה ❤
מקווה שעזרתי בהצלחה ❤
ממליץ על "הכה את המומחה" באתר שופר.
באותו הנושא: