5 תשובות
אני חושבת שכדאי את שלה
שם שלה ושם משפחה שלו חחחחחחח
איזו מתנה יפהה
אני חושבת שכדאי לעשות את האות של השם שלה והשם משפחה שלה.
שיהיה לה מזל טובב
אני חושבת שכדאי לעשות את האות של השם שלה והשם משפחה שלה.
שיהיה לה מזל טובב
את האותיות מהשם שלה
אני חושבת שאין טעם לתת עם השם שלו כי המתנה ממך ולא ממנו. לגבי שם משפחה - כנראה שישתנה בקרוב, אז מה הטעם?
שימי רק את האות של השם שלה או שתוסיפי גם את שלך?
אם חייב לבחור מהאופציות אז את שם המשפחה שלה
שימי רק את האות של השם שלה או שתוסיפי גם את שלך?
אם חייב לבחור מהאופציות אז את שם המשפחה שלה
באותו הנושא: