7 תשובות
כבי את המזגן
אני לא יודעת איזה גז קשור למזגן, אבל אם תעשי את זה בטוסטר זה ייצא לך כמו קרפ.
שואל השאלה:
כמו קרפ זה טוב, לא?
שואל השאלה:
ואני לא אכבה את המזגן חח, יכעסו עליי ואני גם גרה בדרום וחם רצח
זה בסדר אני מניחה.
שואל השאלה:
יצא טעים חברלך
שואל השאלה:
הכנתי אחד