7 תשובות
כבי את המזגן
אני לא יודעת איזה גז קשור למזגן, אבל אם תעשי את זה בטוסטר זה ייצא לך כמו קרפ.
שואל השאלה:
כמו קרפ זה טוב, לא?
כמו קרפ זה טוב, לא?
שואל השאלה:
ואני לא אכבה את המזגן חח, יכעסו עליי ואני גם גרה בדרום וחם רצח
ואני לא אכבה את המזגן חח, יכעסו עליי ואני גם גרה בדרום וחם רצח
זה בסדר אני מניחה.
שואל השאלה:
יצא טעים חברלך
יצא טעים חברלך
שואל השאלה:
הכנתי אחד
הכנתי אחד
באותו הנושא: