12 תשובות
לא, אין להם.
אין כלום.
נופ
יש לנו כמובן עצבים וזה

יש גם חרמנ*ת ואז הגיוני שעצבניים
אבל אין משהו כמו מחזור
לא
אנונימי
יש לנו אבל לא כפי שתיארת
בגיל הבגרות הבנות מקבלות הורמונים שמתחילים את המחזור נכון? (נראלי, אין לי מושג)
אז אצל הבנים בגיל הבגרות הם מקבלים הורמונים של זקפה, ואם הבן כמוני (לובש תחתונים משולשים) אז כואב לו פעם ביום לפחות.
אנונימי
שואל השאלה:
וואלה
אנונימית
תאמת שכשעומד למשך הרבה זמן אז כן זה כואב רצח
וגם זה מבאס כל הזמן להסתיר שעומד
שואל השאלה:
אתה ממש צודק
אנונימית
בנוסף אם התחתונים צמודים עלייך זה משאיר סימנים של מתיחות באגן.. וככל שהאיבר גדול ככה זה יותר כואב.
אנונימי