4 תשובות
יתחילו כרגיל אל תדאגי
למה שלא יתחילו
אנונימית
שואל השאלה:
אני רואה שמדברים על קפסולות, למידה מרחוק, למידה בחלק מהימים...
אנונימית
אני חושב שכרגיל אבל זה תלוי בקורונה והמצב הבטחוני אבל אין ממה לחשוש בינתיים