39 תשובות
אל תישני על הגב
אלא על הבטן או על הצד
אין מה לפחד
עוד רגע זריחה גם ככה
אל תפחדי סיס רוב הסיכויים זה לא יקרה
את מדברת על הזאתי שכתבה על אבא שלה שנפטר?

ומה יש לך לפחד לישון חחח, את חיה כבר עשור פלוס וזה לא קרה אף פעם לפי מה שהבנתי אז למה שזה יקרה
שואל השאלה:
למה אסור לישון על הגב?
שואל השאלה:
כן אני מדברת כליה
לא אסור
פשוט זה קורה רק כשישנים בתנוחה הזו
שואל השאלה:
כן זה מלחיץ אותי אוף
שואל השאלה:
אהה באמת רק על התנוחה הזאת? זה לא יכול לקרות אם אני אשן לצד?
לא, זה לא יקרה
שואל השאלה:
תודה הרגעת אותי
הסיכויים שזה יקרה נמוכים מאוד, וזה עובר מהר מאוד אם זה קורה
שואל השאלה:
טוב לילה טוב אני הןלכת לנסות לישון ולצערי אני צריכה לקום עוד חמש שעות
זה לא עובר מהר
לי זה קרה וזה מרגיש נצח ומפחיד
שואל השאלה:
דיי למה להלחיץ
- לחשוב ש90% סיכוי לא יהיה לך שיתוק שינה אז זה בטוח לישון
- לחשוב מחשבות טובות על משהו שממש מעניין אותך במקום
- בכללי כדי להימנע תשני על צד שמאל בצורה שלא תפלי על הגב ואל תשני כשחם מידיי בחדר אלא כשקריר זה מונע מזה לקרות
נכון אסור לישון על הגב כי שיתוק שינה קורה מתוך מצב של שד שנמצא עם כל המשקל שלו על הבטן שלך (אם את ישנה על הגב).
בגלל זה ישנים רק על הצד או על הבטן
תשני עם הראש בכיוון של הקיר לא בכיוון של הדלת
אם את מפחדת תקראי שמע ישראל שעל המיטה זה עוזר נגד מזיקים.
הכל יהיה בסדר רק אל תפחדי אחרי הזריחה הסיכויים לשיתוקי שינה יורדים...
זה ככ מטומטם, בת כמה את? אני מניח שבסביבות ה12-14,, זה 4748 ימים שבהם ישנת ולא קיבלת את ''השיתוק שינה'' הזה. אבל עכשיו, אחרי שראית את זה, בטוח תקבלי!
5478 ימים*, אם את בת 15
שואל השאלה:
אני בת 15 ויש לי חרדות מדברים מה לעשות? לא כל דבר זה ככ מטומטם
זה עובר מהר, בזמן האמיתי זה מהר, קרה לי פעם אחת לפני שידעתי מה זה(גיל 10 כזה) וחשבתי שזה מגניב כי הרגשתי כאילו יש לי כוחות על ודמויות שראיתי הם האויבים שלי ואני חולם במודע, שזה קורה פשוט לנסות לא לחשוב על זה יותר מידיי וזה ירגיש קצר יותר
זה מטומטם כי אין בזה הגיון, את מאובחנת עם חרדות?
שואל השאלה:
לא לא מאובחנת שהייתי קטנה היו לי המון המון חרדות בזכות אח שלי עברתי הכול תמיד היה שם בשבילי להרגיע אותי ובזכותו אני לא מפחדת
וואלה בגיל 10 כנראה באמת חלמת
לי הרגיש משקל כבד עלי ושמישהו עומד לידי ונמצא וצופה בי וסוג של מחזיק אותי חזק ואני לא מצליחה לזוז
מאמינה שזה היה כמה דקות אבל הרגשתי נצח
אחכ הרגשתי גם פחד נוראי
שיתוקי שינה זה קורה לעיתים נדירים , כמו שאמרתי זה קורה בגלל מזיקים מוסיימים , כל עוד לא עשית להם כלום הם יעזבו אותך לנפשך.
שואל השאלה:
מה זה מזיקים??????
שואל השאלה:
אמא אלוהים אשמור אני בלחץ הלחצתם אותי עוד יותר
שואל השאלה:
אמאלה יורדות לי דמעות אני לא הןלכת לישון היום נקודה סוף משפט
מזיקים זה שדים , אם את מפחדת תקראי שמע ישראל שעל המיטה זה שומר נגד מזיקים.
שואל השאלה:
להיסטר אלוהים אשמור איך אני נרדמת
אז זהו שזה לא היה חלום, חשבתי שזה חלום וזה העביר לי את זה תוך משהו שמרגיש 2 דקות, הרגשתי שנוגעים בי והרגשתי שיש מסביבי אנשים אפילו שזה החדר שלי
קשיי נשימה אף פעם אין לי מושג אם הרגשתי את זה או לא כי הנשמיה שלי מעולם לא הייתי סדירה כמו שצריך
שואל השאלה:
אמאלה שדים מה זה שדים?? לא לא טוב לי נהיה לי גם חם
שואל השאלה:
זה לא יכול לקרות שאני ערה נכון?????
שואל השאלה:
אמאלה דיי אני מפחדת
לא , תירגעי הכל יהיה טוב את מכניסה אותך ללחץ.
הכל יהיה בסדר תאמיני לי גם אני פעם פחדתי משיתוקי שינה ,
אבל בהיגיון זה קורה לעיתים נדירות ממש.
לכי לשטוף פנים להרגע ואז הכל יהיה בסדר.
שדים!!!!!
לתגובה הראשונה
אין הבדל בין שינה על הגב לבין שינה על הבטן, כך או כך שיתוק שינה יכול לקרות (ואני אומר את זה מניסיון).

ואין מה להתרגש מזה, זה לא פוגע בבריאות או כל דבר כזה או אחר.
בסך הכל חוויה שנמשכת בין שנייה לדקה וממשיכים הלאה
מבטיחה עכשיו זה נשמע כיף כזה ומעניין
אנונימית
הסיכויים לשיתוקי שינה כשאת ישנה על הבטן נמוכיום יותר מאלו אם את תשני על הגב...
כן אבל הסיכויים יורדים כשאת ישנה על הצד או על הבטן.
אנג'ל17 , את יכולה לבדוק אותי , אם תבדקי בשאל את הרב , הידברות כל מיני כאלה כתוב שם שאם את ישנה על הצד או על הבטן זה עוזר נגד שיתוקי שינה. אם זה קורה כל הזמן תפני למישהו , תבדקי מזוזות , תקרי קריאת שמע ישראל שעל המיטה , תקראי תהילים לפני הלילה זה רק כמה דברים שאת יכולה לעשות בשביל למנוע.