11 תשובות
לא אפשרי
אנונימי
שואל השאלה:
אבא שלי גם די מסורתי והוא מכיר הורים של ילדים שלומדים שם וכולם אומרים לי שאם אחפור להם זה יכול לעבוד
אבא שלי גם די מסורתי והוא מכיר הורים של ילדים שלומדים שם וכולם אומרים לי שאם אחפור להם זה יכול לעבוד
אנונימית
את רוצה לעבוד שם כאילו
אנונימי
שואל השאלה:
כן אין לי בעיה אם יש שם משרד או משהו אני יכולה לגרוס ניירת לדבר עם ילדים מה שצריך ולא אציק ואכבד בקטע של הצניעות (אבוא עם ארוך ולא חלילה אגע במישהו)
כן אין לי בעיה אם יש שם משרד או משהו אני יכולה לגרוס ניירת לדבר עם ילדים מה שצריך ולא אציק ואכבד בקטע של הצניעות (אבוא עם ארוך ולא חלילה אגע במישהו)
אנונימית
מה
לא הבנתי
למה שיתנו לך להיכנס לשיעור אם את לא תלמידה?
לא... לא.
יש הרבה מקומות אחרים שאת יכולה לספוג בהם את המנטליות לאו דווקא בישיבה תיכונית של בני נוער בנים...
את לא יכולה ללמוד שם כי זה בית ספר רק לבנים.
אם את רוצה ללמוד בבית ספר דתי תעברי לאולפנה בגבעת שמואל או משהו
מה בדיוק מעניין אותך במקום הזה לא הבנתי?
לא הבנתי
למה שיתנו לך להיכנס לשיעור אם את לא תלמידה?
לא... לא.
יש הרבה מקומות אחרים שאת יכולה לספוג בהם את המנטליות לאו דווקא בישיבה תיכונית של בני נוער בנים...
את לא יכולה ללמוד שם כי זה בית ספר רק לבנים.
אם את רוצה ללמוד בבית ספר דתי תעברי לאולפנה בגבעת שמואל או משהו
מה בדיוק מעניין אותך במקום הזה לא הבנתי?
למה שלא תנסי להתקבל פשוט?
אצלי באולפנה יש כמה חילוניות שמתחזקות לגיטימי שיקבלו אותך
אצלי באולפנה יש כמה חילוניות שמתחזקות לגיטימי שיקבלו אותך
עדיין רם המקום הזה מכבד את עצמו (לא קשור אליך בכלל) הוא לא היה מעסיק בנות בגיל 16 אם בנים בגילאים האלה
וגם אין שום מצב שתוכלי להקשיב בשיעורים הבנת
וגם אין שום מצב שתוכלי להקשיב בשיעורים הבנת
אנונימי
^לא מדובר פה על ביינישים זאת ישיבה תיכונית של דתיים לאומיים...
שואלת השאלה לא הבנתי בכלל בכלל מה את רוצה לעשות שם
שואלת השאלה לא הבנתי בכלל בכלל מה את רוצה לעשות שם
שואל השאלה:
אני לא רוצה אולפנה או מוסדות חינוך דתיים רק של בנות..
באלי פשוט להיות שם, לא יודעת להסביר.
אני לא רוצה אולפנה או מוסדות חינוך דתיים רק של בנות..
באלי פשוט להיות שם, לא יודעת להסביר.
אנונימית
מה יש שם שאת רוצה? מה את חושבת שתעשי שם? על מה בדיוק תדברי שם עם בנים?
אין לך מה לחפש בישיבה של *בנים* מה גם שלא ניראלי יעסיקו אותך בגלל כל מיני סיבות
את בת בגיל של הבנים
את מודעת לזה שהלימודים שלהם זה בזמן הלימודים שלך נכון? אסור לך להפסיד לימודים, יש לך בית ספר כמו לכולם.
אולי עוד כל מיני סיבות וזה םשוט נראה לא קשור בעליל
לא הבנתי מה יש לך לעשות בישיבה של בנים מה גם שאני בספק איזה קשר ייצא לך משם..
תחפשי לך מקומות אחרים להתחזק ולספוג את היהדות או מה שאת רוצה לספוג לעבור לאולפנה
שיעורי תורה
מדרשה או איזשהי מסגרת של אחרי הצהריים
להפגש עם רבנים אישית
להתארח במשפחות דתיות ומקומות דתיים
לחפש תנועות נוער מעורבות (דתיים חילונים או אולי אפילו רק דתיים ויקבלו אותך)
שתסיימי בית ספר תוכלי לעשות שנת שירות של דתיים וחילונים
יש כל כך הרבה אופציות אחרות שללכת לישיבה ולעבוד שם כמנקה או וואטאבר זה כל כך לא קשור וגם לא חושבת שתשיגי ככה את המטרה שלך. :)
את בת בגיל של הבנים
את מודעת לזה שהלימודים שלהם זה בזמן הלימודים שלך נכון? אסור לך להפסיד לימודים, יש לך בית ספר כמו לכולם.
אולי עוד כל מיני סיבות וזה םשוט נראה לא קשור בעליל
לא הבנתי מה יש לך לעשות בישיבה של בנים מה גם שאני בספק איזה קשר ייצא לך משם..
תחפשי לך מקומות אחרים להתחזק ולספוג את היהדות או מה שאת רוצה לספוג לעבור לאולפנה
שיעורי תורה
מדרשה או איזשהי מסגרת של אחרי הצהריים
להפגש עם רבנים אישית
להתארח במשפחות דתיות ומקומות דתיים
לחפש תנועות נוער מעורבות (דתיים חילונים או אולי אפילו רק דתיים ויקבלו אותך)
שתסיימי בית ספר תוכלי לעשות שנת שירות של דתיים וחילונים
יש כל כך הרבה אופציות אחרות שללכת לישיבה ולעבוד שם כמנקה או וואטאבר זה כל כך לא קשור וגם לא חושבת שתשיגי ככה את המטרה שלך. :)
אנונימית
באותו הנושא: