4 תשובות
אם הייתי בגיל להצביע הייתי מצביעה ללפיד/גנץ
בן גביר
בן גביר
יש עתיד/תקווה חדשה
הליברלים, הייתי מצביע גם לימינה אבל הם שמרנים מאוד, אז פחות.