2 תשובות
לא הייתי בקולנוע מיום חמישי אבל אני דיי בטוחה שצריך תעודת מתחסן (תו ירוק) רק אם יש באולם יותר מ100 מושבים, אם יש פחות אז לא צריך.
אני הייתי אתמול ולא ביקשו גם לא היה צריך כי הייתי די לבד באולם
באותו הנושא: