התחברות
הרשמה
די אני מכורה ללהצטלם סלפי פרצוף מביך וסתם לשמור בגלריה- איך אפשר להפסיק עם זה? סתם תופס לי מקום (כנראה אחרי השאלה אצטלם)
3 באוגוסט 2021, 15:17
סלפי
תשובה אחת
חח חח חח אל תפסיקי זה כיף
מקסימום תצלמי ותמחקי אחרי כמה זמן
ה
הנסיכה פיונה
באותו הנושא:
מה אני אמורה לענות למישהו ששלח לי את תגובה בסטורי של פרצוף מאוהב על סלפי שלי?
היום הבנתי עד כמה אני מכורה למלפפון חמוץ מביך מי גם ?
איך צריך להצטלם שיצא סלפי יפה?
מה יותר מביך, לצלם סלפי במקום עם לא מעט אנשים או לבקש ממישהו זר לצלם אותך?
אין לי תמונה באינסטגרם עם סלפי מראה מביך?
מביך לצלם סלפי?
זה הגיוני? כשאני מסתכלת במראה ורואה את הפרצוף שלי אני חושבת שאני יפה אבל אז אני רוצה להצטלם לעשות סלפי ואני פשוט נראית
אני יכולה להצטלם סלפי ליטרלי שעה ושום תמונה לא תיהיה מוצאת חן בעניי..
מישהי מהכיתה שלי שלא קשורה אלי ממש ישבה לי על הפרצוף ועשצה סלפי, מה זה אומר?
מישהי מהכיתה שלי שלא קשורה אלי ממש ישבה לי על הפרצוף ועשצה סלפי, מה זה אומר?
דודה שלי רוצה תמונה ואני לא אוהבת להצטלם והיא נורא חופרת אמרתי שאני לא רוצה להצטלם והיא אומרת תמודדי עכשיו סלפי. עצות?