15 תשובות
רוב האנשים מעדיפים כלבים
רק רוסים אוהבים חתולים
אנונימית
יש אנשים שיותר מסתדרים עם חתולים ויש כאלה שיותר מסתדרים עם כלבים..
כי חתולים הם חמודים . מיאוו . אבל גם כלבים
אני אוהבת את שניהם אבל אני אישית יותר מתחברת לכלבים הם יותר חברותיים ונאמנים
הם חמודים יותר לפי לדעתי
תלוי בחתול יש כלבים שינשכו אותך ויש חתולים שישרטו אותך
מעדיפה חתולים
למרות שיש לי כלב וחתול בבית
שואל השאלה:
ליג'יון תקשיב בתכלס אתה צודק לא אומר שלא אבל לכלב יש שכל בין אם אתה רוצה ובין אם לא.
ו-loli2919 יש בזה משהו לא חשבתי על זה חחח אבל רוב הכלבים לא ינשכו זה ממש תלוי בסוג ומה הוא עבר
תראי מאמא העדפה לא צריך להבין אנשים אוהבים את מה שהם אוהבים
את מעדיפה כלבים מעולה אין על כלבים
חתולים זה חתולים כלבים זה כלבים
תאהבי נמלים מצידי
אם את מדברת על סריטות זה כבר תלוי עד כמה החתול מרגיש מאוים ממך או שהוא סתם רוצה לשחק אותו דבר לגבי כלבים
אני לא רוסיה ואוהבת יותר חתולים
אני פשוט אוהבת יותר חתולים, הם הרבה יותר נעימים ומרגיעים לדעתי, הם לא זקוקים לכל כך הרבה תשומת לב כמו לכלבים, והם תמיד יבואו אליי ברגע שהם כן רוצים.
החתולה שלי לפחות לא שורטת או נושכת אותי, לפחות לא אם אני לא מציקה לה או משחקת איתה, היא נושכת אותי רק אז וגם זה לא הכי חזק, ואם זה חזק וכואב לי אני פשוט מזיזה את היד.
אני גם מאוד אוהבת כלבים, פשוט אוהבת חתולים יותר.
כלב לדעתי קל יותר לחנך לאלף, חתולים לרוב עצמאיים וחיים בסרט משל עצמם, חמודים וזהו מועילים, סנובים!
תעזבו אותי זכותי לאהוב חתולים תפסיקו לפסול אותנו על זה זה פאקינג דעה של מישהו
ויש כלבים שנושכים אנשים ברוב ללא סיבה זה תלוי באופי של החתול הוא של הכלב אי אפשר להכליל
חתול לא יבוא ככה באמצע היום וישרוט
אם הם שורטים לפעמים הם מחשבים את זה כמשחק ולא רוצים לפגוע רק בתור משחק
ואם מעצבנים אותם או מציקים להם הם ישרטו
וכלבים צריך להוציא לטיולים וחתולים לא אז פחות עבודה