10 תשובות
בוודאי. בנות 15 כבר עושות..
כן
בטח
ברור
בטח
כן ברור
בגיל 12 עשיתי לילדה בת 4 ובן 2, איך האימא נתנה לי לשמור?
ובטח שזה סבבה שתשמרי עליה, זה לא קשה כמו ילדים שהם קצת גדולים ומעצבנים
ובטח שזה סבבה שתשמרי עליה, זה לא קשה כמו ילדים שהם קצת גדולים ומעצבנים
כן, אם היא מספיק בוגרת ואחראית ויכולה לשמור עלייה, אז למה לא
בוודאי
באותו הנושא: