4 תשובות
אם היא לא לומדת אז אני מניחה שאין תירוץ גם תוך כדי עבודה אפשר לדבר.
אבל בלימודים המוח שלך דייסה ואין לך זמן לחשוב על עצמך או מישהו אחר
אבל בלימודים המוח שלך דייסה ואין לך זמן לחשוב על עצמך או מישהו אחר
וואלה אל תרשמע לה יותר הודעות או שתרדפי אחריה את לא צריכה אנשים כאלה באמת אל תבזבזי עלייה זמן ואנרגיה
שואל השאלה:
לא היא לא לומדת
לא היא לא לומדת
אנונימית
להבין..
היא לומדת או משהו?
כי אם כן אני גם כזאת. ולפעמים זה פשוט עומס יתר
היא לומדת או משהו?
כי אם כן אני גם כזאת. ולפעמים זה פשוט עומס יתר
באותו הנושא: