3 תשובות
זה כמו להגיד אויש בעברית
זה ממש תלוי באיזה הקשר זה נאמר, זה יכול להאמר בקטע של ייאוש וזה יכול להאמר בקטע של התרגשות אז זה ממש תלוי בסיטואציה.
זה ממש תלוי באיזה הקשר זה נאמר, זה יכול להאמר בקטע של ייאוש וזה יכול להאמר בקטע של התרגשות אז זה ממש תלוי בסיטואציה.
זה כמו איף או אנחה כזאת לא יןדעת קשה לי להסביר
אנונימית
זה כמו אוף אוייש