התחברות
הרשמה
לפנות אליה ולדבר איתה על זה, או לחכות לא לכתוב לה ולראות אם היא תכתוב לי?
מרגיש לי שאם אני לא מתחילה שיחה היא לא כותבת ושהיא בכללי כזה מרוחקת לעונה כאלה תשובות קצרות, לדבר איתה ולשאול אם הכל בסדר, או לראות אם אני חשובה לה והיא תכתוב לי?
אנחנו בקטע/זוגיות אבל לא רשמי אבל בדרך
2 באוגוסט 2021, 15:57
עדיין לא התקבלו תשובות