11 תשובות
in the end
what ive done
גם השיר שאני אוהבת שלהם זה in the end למרות שהוא אחד המוכרים אבל שיר מדהים
faint
leave out all the rest , somewhere i belong
שואל השאלה:
אז לדעתי הכי יפים הם..
crawling, in the end, leave out all the rest
אבל כל השירים שלהם ממש ממש ממש יפים!! הן להקת הרוק האהובה עליי!!
אז לדעתי הכי יפים הם..
crawling, in the end, leave out all the rest
אבל כל השירים שלהם ממש ממש ממש יפים!! הן להקת הרוק האהובה עליי!!
leave out all the rest זה השיר הכי יפה בעולם!!
שואל השאלה:
^ בדוקק!!! ;)
^ בדוקק!!! ;)
what ive done , numb
לדעתי ive bleed it out גם שיר יפה
in the end זה יפה אבל לא הטעם שלי...
באותו הנושא: