5 תשובות
משאבי אנוש נשמע לדעתי מעניין יותר
בגלל שזה יותר תקשורתיות ובאמת לעזור לאנשים במציאת עבודה..
בגלל שזה יותר תקשורתיות ובאמת לעזור לאנשים במציאת עבודה..
משאבי אנוש זה לא *בתוך* מנהל וכלכלה?!
טוב אני לא מבינה בזה, אבל חברים מהמגמה של מנהל וכלכלה בכיתה שלי בוכים את חייהם יומם וליל על הסבל הזה של המגמה אני לגמרי לא הייתי ממליצה, אצלינו נמגמה היא חמש יח"ל אז אולי בגלל זה, הייתי מציעה לך לבדוק את זה עם חברים מכיתות גבוהות יותר מה הם ממליצים
טוב אני לא מבינה בזה, אבל חברים מהמגמה של מנהל וכלכלה בכיתה שלי בוכים את חייהם יומם וליל על הסבל הזה של המגמה אני לגמרי לא הייתי ממליצה, אצלינו נמגמה היא חמש יח"ל אז אולי בגלל זה, הייתי מציעה לך לבדוק את זה עם חברים מכיתות גבוהות יותר מה הם ממליצים
מה שמעניין אותך יותר
אני במגמת מינהל וכלכלה וזה מגמה ממש לא קלה. לא קל להשיג שם ציונים גבוהים. לעומת זאת שנה הבאה בעז"ה אהיה גם במגמת ספרות ששם הרבה יותר קל, פשוט אצלנו יש רק 2 מגמות. לכן אני נילחם לעשות את שניהם. אני ממליץ לך לעשות משאבי אנוש גם כי זה יותר קל, וגם כי זה יעזור לך ממש בחיים אחרי בית הספר. עם יש לך אפשרות ונותנים לך, תעשי אפילו את שניהם. כי זה יעלה לך ממש את הממוצע
אני הייתי הולכת על מנהל וכלכלה
באותו הנושא: