11 תשובות
ארהב, כי הרבה יותר טוב שם.
תל אביב כי זה מרכז יש שם הכל
אני גאה בעיר בצפון חור רציני ! אין פה כלום לא ים , לא קניון , לא כלום
קנדה, אני לא יודעת למה d:
סיאול כי פשוט מהמם ומגניב שם
לתל אביב כי יש לי מלא חברים משם
ונקובר
רוצה ללמוד שם כי האוניברסיטה על הים ובכללי עיר יפיפיה
לאוקראינה נולדתי שם
צרפת-פריז. כי שם נולדתי והממשלה יותר נורמלית וגם זה טוב יותר מבחינה כלכלית, לימודית ובכללי מאד יפה שם..
ארה"ב, אינלי כח להסביר למה
שוויץ (ציריך),
קיבוץ או מושב כלשהו או לחו"ל :>