11 תשובות
ארהב, כי הרבה יותר טוב שם.
תל אביב כי זה מרכז יש שם הכל
אני גאה בעיר בצפון חור רציני ! אין פה כלום לא ים , לא קניון , לא כלום
אני גאה בעיר בצפון חור רציני ! אין פה כלום לא ים , לא קניון , לא כלום
קנדה, אני לא יודעת למה d:
סיאול כי פשוט מהמם ומגניב שם
לתל אביב כי יש לי מלא חברים משם
ונקובר
רוצה ללמוד שם כי האוניברסיטה על הים ובכללי עיר יפיפיה
רוצה ללמוד שם כי האוניברסיטה על הים ובכללי עיר יפיפיה
לאוקראינה נולדתי שם
צרפת-פריז. כי שם נולדתי והממשלה יותר נורמלית וגם זה טוב יותר מבחינה כלכלית, לימודית ובכללי מאד יפה שם..
ארה"ב, אינלי כח להסביר למה
שוויץ (ציריך),
קיבוץ או מושב כלשהו או לחו"ל :>
באותו הנושא: