3 תשובות
קח את הטלפון לדוכן של החברת סים שלך והם יכולים להסתכל עליו ולראות אם יש בעיה, אם יש בעיה תשלם ויתקנו לך
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת אבל סבבה
שיט סליחה
אנונימית