12 תשובות
אני חושבת שיהיה עונה שלישית הסוף היה ממש מותח
אני בהלםם הוא חיי
יהיה בטוח עונה 3 הם לא מצאו את הצלב
שואל השאלה:
^^^כן מן הסתם אבל החלק שהצלב נשאר אצל רייף והפוגס ברחו היה מבאס וכאילו הם עשו את זה בשביל כלום
^^^כן מן הסתם אבל החלק שהצלב נשאר אצל רייף והפוגס ברחו היה מבאס וכאילו הם עשו את זה בשביל כלום
טובב כי זה אומר שיש עונה שלישיתת
הם לקחו את שרה לפחות לא היה להם למה לחזור כל הספינה והאנשים היו מלאים בנשקים
^^^ הפוגס ברחו אבל אני חושבת שאם יהיה עונה שלישית הם יחזרו / יחפשו אותם וימצאו והם ינסו לקחת את הצלב מרייף
יהיה עונה שלישית בטוח חייב להיות
בטוח יהיה עונה שלישית זה לא הגמר ככה!
1. הנערים נתקעו באי אז צריך שימצאו אותם.
2. בגלל שהצלב עדיין לא אצלם.
3. ומגלים שאבא של גון בי חי בעצם.
בקיצור יש מספיק זיבות כדי שיוציאו עונה נוספת.
1. הנערים נתקעו באי אז צריך שימצאו אותם.
2. בגלל שהצלב עדיין לא אצלם.
3. ומגלים שאבא של גון בי חי בעצם.
בקיצור יש מספיק זיבות כדי שיוציאו עונה נוספת.
שואל השאלה:
^^אבא של גון בי
^^אבא של גון בי
אבא של גון בי
לא הבנתי מי זה הזקן הזה