58 תשובות
כן...העולם קיים יותר מ6000 שנה
בת כמה את?
מי אמר לך שהעולם לא קיים אפילו 6000 שנה? אלוהים ישמור
אנונימית
יש הוכחות רבות שהעולם היה קיים זמן רב יותר מ6000 שנים כשמבססים את הטענה שהעולם קיים 6000 שנים על התנך בלבד פחות או יותר...
וצריך גם להאמין שהיקום נברא לפני ששת אלפי שנים כשהוא נראה כאילו הוא משמעותית עתיק יותר, אם אתה מסוגל לשכנע את עצמך שזה המציאות ללא ביסוס אין טעם לשאול שאלות על דינוזאורים.
וצריך גם להאמין שהיקום נברא לפני ששת אלפי שנים כשהוא נראה כאילו הוא משמעותית עתיק יותר, אם אתה מסוגל לשכנע את עצמך שזה המציאות ללא ביסוס אין טעם לשאול שאלות על דינוזאורים.
שואל השאלה:
^^ לפי השנה העברית
^^ לפי השנה העברית
אנונימית
על פי הערכות מדעיות, הוא נוצר לפני כ-4.54 מיליארד שנים
כדור הארץ שלנו קיים 6000 שנה. דינוזאורים ככל הנראה נכחדו בזמן המבול בתקופת נוח.
וגם בתנ''ך כתוב ''התנינים הגדולים'' - זוחלים - דינוזאורים.
רק תגידו לי.. איך אפשר למדוד משהו ולקבוע - זה מלפני מיליוני שנה... כל אונבירסיטה יום יום יוצאת ביציאה חדשה על גיל העולם וגיל דינוזאורים ואף אחד לא אומר אותו הדבר. הכל השערות.
וגם בתנ''ך כתוב ''התנינים הגדולים'' - זוחלים - דינוזאורים.
רק תגידו לי.. איך אפשר למדוד משהו ולקבוע - זה מלפני מיליוני שנה... כל אונבירסיטה יום יום יוצאת ביציאה חדשה על גיל העולם וגיל דינוזאורים ואף אחד לא אומר אותו הדבר. הכל השערות.
שואל השאלה:
אבל זה בכלל נשמע לכם הגיוני שהעולם קיים מיליוני שנים??
אבל זה בכלל נשמע לכם הגיוני שהעולם קיים מיליוני שנים??
אנונימית
לא.
העולם כן היה קיים לפני 6000 שנה
שואל השאלה:
^אנחנו בשנת ה'תשפ"א
ה- 5000
ת-400
ש-300
פ- 80
א- 1
^אנחנו בשנת ה'תשפ"א
ה- 5000
ת-400
ש-300
פ- 80
א- 1
אנונימית
זה שהתחילו לספור
העולם היה קיים לפני שהתחילו לספור
שואל השאלה:
השנה העברית היא מבריאת העולם
השנה העברית היא מבריאת העולם
אנונימית
שואלת השאלה, זה למה אומרים שזה הדור האחרון, שהמשיח בא וכל כך קרוב ויש את כל הסימנים אליו שבעולם. תפקחו את העיניים. העולם עומד לקרוס כבר מרוב כל מה שהוא עובר חחח.. מה זה איזה 200 שנה? מה נשאר? לא ישאר כלום
העולם אמור להיות קיים 6000 שנה סך הכל.
העולם אמור להיות קיים 6000 שנה סך הכל.
שואל השאלה:
אז איך מלפני מיליוני שנים?
אז איך מלפני מיליוני שנים?
אנונימית
כן היה כזה דבר דינוזאורים-
העןלם קיים יותר מ6000 שנה, היהדות היא לא בהכרח אמת את יודעת
כן בטח הוכיחו את זה
שואל השאלה:
^^טוב אבל אני מאמינה אז בשבילי זה אמת, ופשוט לא מסתדר לי החוסר היגיון הזה
^^טוב אבל אני מאמינה אז בשבילי זה אמת, ופשוט לא מסתדר לי החוסר היגיון הזה
אנונימית
זה לא באמת דינוזאורים זה העצמות שkfc עושים מכל התרנגולות כאימאז' לרצח הנונסטופ שעוברת קהילת העופות בעולם הפוסט תעשייתי
אנחנו בשנת 5781 לבריאת העולם, בריאת העולם נגמרה לפני 5781, מה שהיה לפני זה תהליך של מליארדי שנים שבו נוצרו פלנטות והושמדו, נוצרו מינים ונכחדו בינהם גם הדינוזאורים.
כולם פה אתאיסטים עזבו
כן כנראה לפי כל העובדות הידועות לנו היה דינוזאורים
בני האדם חיים שש אלף שנה לא העולם
ben
תנינים גדולים זה בכלל לא תיעור של דינוזאורים היה להם נוצור והם ממש לא היו נראים כמו תננים גדולים. דיי סתם
תנינים גדולים זה בכלל לא תיעור של דינוזאורים היה להם נוצור והם ממש לא היו נראים כמו תננים גדולים. דיי סתם
ekko
תנינים אבולוציונית נראה לי קרובים של הדינוזאורים
תנינים אבולוציונית נראה לי קרובים של הדינוזאורים
יש אנשים שאלוהים פשוט החליט לא לחלק להם שכל
אנונימית
^
תודה על הדיווח
תודה על הדיווח
אין קשר. לדינוזאורים היו נוצור והם קרובים של ציפורים.
בספר בראשית רשום לפני שהיה סדר בעולם היה רשום והאדמה הייתה תוהו ובוהו כלומר הייתה כבר אדמה והיו יצורים וחיים לפני שפשוט הכל כבר התבלגן והיה צריך לסדר מחדש...
ונוצרט גם חלק מהיצורים קרובים גנטית ליצורים הקודמים כדי שיהיה קשר בין העידנים... לדוגמה -דינוזאורים מאוד דומים לציפורים בגנטיקה שלהן...
ורק בני האדם חיים ששת אלפים שנים כדור הארץ כבר מיליוני שנים...
ונוצרט גם חלק מהיצורים קרובים גנטית ליצורים הקודמים כדי שיהיה קשר בין העידנים... לדוגמה -דינוזאורים מאוד דומים לציפורים בגנטיקה שלהן...
ורק בני האדם חיים ששת אלפים שנים כדור הארץ כבר מיליוני שנים...
החיים על כדור הארץ התחילו לפני מיליוני שנים וכדור הארץ היה קיים עוד לפני
לפני 6000 שנים אולי התפתחה האבולוציה ובני האדם נוצרו אבל הכול היה קיים הרבה לפני
לפני 6000 שנים אולי התפתחה האבולוציה ובני האדם נוצרו אבל הכול היה קיים הרבה לפני
חבל שאת משחקת את עצמך מאמינה ובכלל לא מבינה
הספירה היהודית מתחילה מהיום שאדם הראשון נוצר
מוזמנת לשאול רבנים
הספירה היהודית מתחילה מהיום שאדם הראשון נוצר
מוזמנת לשאול רבנים
יש מצב שכן אבל בהתבסס על זה שהעולם קיים 5000 שנה, אנחנו לא יכולים לדעת
פליז תן לי פרח, אני חייבת❤
פליז תן לי פרח, אני חייבת❤
חברה צר לי לבשר לכם אבל העולם קיים ביליוני שנה בדיוק כמו כל אלף ואחד הכוכבים. אין הוכחות מדוייקת אבל הדינוזאורים היו קיימים ב99.9% וודאות והעולם קיים יותר מ6000 שנה ב100%.
^ על פי ההגדרה כן, למשל זיקית וקרוקודילים הם התפתחות אבולוציונית של דינוזאורים
כן ברור. היו דינוזאורים, מצאו עצמות שלהם ושלדים, ודינוזאורים קפואים בקרחונים בסיביר. והעולם קיים כמה מיליארדי שנים. זה מוכח מדעית, כי אפשר לתארך סלעים וכאלה לפי שכבות וסוג החומר שלהם. ויש חומרים שעושים תיארוך של דברים.
ובכן, הם באמת היו בעולם שלנו לפני כ66 מיליון שנה ויש מספר רב של עדויות לזה (לדוגמה מאובנים וכדומה)
בהקשר של 6000 שנה, זאת אמונה על פי התנ''ך ולכן פה מגיעה הקשר של אמונה. אתה מוזמן לראות סרטונים בנושא, יש הרבה סרטונים מאוד מרתקים ביוטיוב או מאמרים באינטרנט, מוזמן לחפש. דרך אגב, יש פה בחור בשם ''סנקו קון'' כפי שמו הוא אדם חכם ורואים שהוא מבין עניין, אם מישהו באמת מעוניין לדעת ללא שטויות אחרות מוזמן לראות מה הוא כתב. (אחלה אנימה)
בהקשר של 6000 שנה, זאת אמונה על פי התנ''ך ולכן פה מגיעה הקשר של אמונה. אתה מוזמן לראות סרטונים בנושא, יש הרבה סרטונים מאוד מרתקים ביוטיוב או מאמרים באינטרנט, מוזמן לחפש. דרך אגב, יש פה בחור בשם ''סנקו קון'' כפי שמו הוא אדם חכם ורואים שהוא מבין עניין, אם מישהו באמת מעוניין לדעת ללא שטויות אחרות מוזמן לראות מה הוא כתב. (אחלה אנימה)
העולם לא קיים 6000 שנה. הוא קיים 6000 שנה מבריאת האדם. יכול להיות שלפני היו דינוזאורים
כן. יש הוכחות ועצמות שלהם.
אנונימית
היו דינוזאורים בעבר (לפני כ - 60 מיליון שנים). כדור הארץ נוצר לפני בערך 4.5 מיליארד שנים. תעשי את החשבון לבד.
היה. יש שרידי דינוזאורים שנמצאו בחפירות ארכיאולוגיות.
העולם קיים הרבה יותר מ-6,000 שנה.
העולם קיים הרבה יותר מ-6,000 שנה.
^ גם לא. האדם הקדמון חי לפני עשרות אלפי שנים
לא אחי יש רק את ביגפוט
לא נראלי שהיה
כן, היה.
קראתי אפילו ספר על דינוזאורים לא מזמן.
קראתי אפילו ספר על דינוזאורים לא מזמן.
לאלו שמאמינים שהעולם קיים מיליארד שנה אתם מאמינים באמונה של הנוצרים
הדינוזאורים בהחלט היו קיימים אני גם מאמינה בזה כי יש עצמות והכול וככול הנראה התנינים הם הדינוזאורים של ימינו והספירה של השנים הולך לפי השנה העברית ככול הנראה הקב"ה שם את הדינוזאורים באיזושהי שנה וככול הנראה הם לא שרדו בגלל המבול שהיה
הדינוזאורים בהחלט היו קיימים אני גם מאמינה בזה כי יש עצמות והכול וככול הנראה התנינים הם הדינוזאורים של ימינו והספירה של השנים הולך לפי השנה העברית ככול הנראה הקב"ה שם את הדינוזאורים באיזושהי שנה וככול הנראה הם לא שרדו בגלל המבול שהיה
כמובן, יש הוכחות
מי שחושב שהעולם קיים רק 6 אלף שנה חי בסרט
מי שחושב שהעולם קיים רק 6 אלף שנה חי בסרט
^^ לא מאמין בנצרות, מאמין במדע.
מה שהמדענים מספרים עדיין לא הוכח למה בכלל המפץ הגדול קרה מה גרם לו להתפוצץ ? סתם ככה קם בבוקר ואמר אני רוצה להתפוצץ? או ששני כוכבים התנגשו ביניהם? לדעתי זה עובד כמו חוק היסוד השלישי של ניוטון אחרי כול פעולה מגיעה תגובה אז אם כך לאיזו פעולה בדיוק היא התגובה של המפץ הגדול?
מה הקשר לנצרות? למה כל הדתיים לא מסוגלים להבין שלא חובה להאמין במשהו, אלא פשוט להיות מודעים לעובדות. אבל אם להכיר בעובדות ולא לנסות להכחיש אותם בגלל ספר זה אומר להיות נוצרי, אז אני נוצרי. אגב - הנוצרים גם מאמינים בברית הישנה (התנך) שאומר שהעולם נברא לפני 6000 שנה. אבל למי אכפת מעובדות כשיש מיתולוגיה?
^ לזה יש המון השערות ויש המון תאוריות, הרוב אומרים שזה אכן כוכב לכת בסדר גודל ענק התנגש עם מטר כוכבים בסדר גודל מעט קטן יותר עם חומרים לא ידועים וזה אכן גרם לפיצוץ, ובכל זאת זו אחת התעלמות הגדולות ביותר. הדבר היחידי שבטוח זה שהיה פיצוץ.
דובון מה אכפת לי, אני תומך בך מכל ליבי
תראי דתות זה לא דבר שכדי להסתמך רק במינון אם זה עושה לך סדר בראש, מעלה תקווה, תחושה של ניצחון... הדברים האלה אין בעיה זה חיובי אבל כמה זמן העולם קיים? את זה תתני למדע שהתשובה של המחקרים אהיו יותר מדויקים ממשהו שרשום בספר שאנשים כתבו בזמן שהם לבושים בסדינים ושיא החום והרעב.
תקשיבי יש פה הרבה אנשים שלמדו רק את הצד של המדע ולא את הצד של התורה
קישורים מצורפים:
אנונימי
^ זה לא עוזר, השאלה היא כמה קיים העולם והתשובה שהוא נותן זה "מה אכפת לך". תכלס הוא צודק, ובכל זאת זו לא התשובה. אני אומר את זה אחרי שתי דקות בתוך הסרטון.
על פי מדידות של כמות פחמן בסלע אפשר לדעת כמה זמן הוא היה חסוף לאוויר. גם העצמות של הדינוזאורים עוברות תהליכים מסוימים של התישנות. לכן ניתן לתארך פחות או יותר את הגיל של העצמות וגם של העולם. אגב, אנחנו אומרים עידן הדינוזאורים כאילו זאת תקופה אחת אבל זה לא נכון. למעשה מאז שהתחילה התקופה שאנחנו קוראים לה עידן הדינוזאורים ועד סופה עבר יותר זמן מסופה ועד היום. כמובן שמדובר פה בעשרות ובמאות מליוני שנים וגם זה קרה בזמן האחרון ביחס למתי שנוצר כדור הארץ. כמובן שיש הרבה השארות והן משתנות לפעמים, אבל הן בקנה מידה שונה לחלוטין מכמה אלפי שנים. אגב, היקום לא היה יכול להיות קיים תקופה כל כך קצרה של שנים יישום שיש כוכבים וגלקסיות שאנחנו מסוגלים לראות, שנמצאים במרחק כזה שלאור לוקח יותר זמן להגיע.
באותו הנושא: