התחברות
הרשמה
בטופס 101, אם אני מלצרית, מה אני צריכה למלא בקטע של "פרטים על הכנסותי ממעביד זה"?
משכורת חודש או שכר עבודה (עובד יומי)? מה זה אומר?
וגם, אך עבדתי באיזה מקום ועזבתי אבל עוד לא קיבלתי את המשכורת של החודש הזה, להזכיר את זה בהכנסות הנוספות?
1 באוגוסט 2021, 15:06
טופס 101
חוקי עבודה
שכר
תשובה אחת
משרה מלאה - משכורת חודשית
משרה חלקית (משמרות) - שכר עבודה
וכן, תזכירי את המשכורת מהמקום שעזבת
בהצלחה :)
M
Mello
באותו הנושא:
מה הקטע שאם אני רוצה להתחתן עם משיהו אני צריכה לחתום על טפסים ?
בטופס של השירות לאומי אני צריכה למלא קורות חיים מה אני אמורה לכתוב שם?
היי אני צריכה למלא טופס של יציאה לפולין
צריך למלא את החלק הראשון בטופס הירוק?
אני צריך למלא משהו בטופס ירוק או רק הרופאים ומשרד הרישוי?
נכון הצו הרפואי שנשלח בטופס לזימון צו ראשון אז לא חייב למלא אותו?
אני צריכה למלא טפסים וכתוב 'אני הח"מ', מה זה?
היי אני עושה הרשמה לשירות לאומי ואני צריכה עזרה למלא את הטופס.
מה אני צריכה להחתים ולמלא בטופס הירוק?
בטופס ירוק רק מוסד הרישוי צריך למלא לי שם משהו כדי לגשת לתאוריה?
חייבים למלא בטופס צו ראשון את החלק עם האופטימטריסט גם אם אין לי משקפיים?