9 תשובות
קודם כל תלמדי לכתוב בלי שגיאות כתיב "קשה לי להתמודד עם******** זה "
שנית את בטח קטנה אז זה יעבור לך:)
יהיה בסדר את תמצאי משהו באמת יואהב אותך:)
דבר ראשון אל תפחדי מלקבל את מה שאת מרגישה, תשלימי עם זה וזה פחות ידפוק לך בלב ויחרפן אותך.
תזכרי שלכל דבר בחיים יש משמעות גם למה שנראה לך הכי כואב והכי שלא היה צריך ליקרות.
ומי יודע אם או סובל איתה או אוהב אותה.. וזה גם לא צריך להעסיק אותך יותר
יש בעולם מליוני גברים...
אחד מהם חייב להיות זה שיתאים לך וזה שיאהב אותך ללא תנאי ויגרום לך לאהוב אותו בלי גבולות..
את צריכה להמשיך לחיות את החיים שלך על הצד הכי טוב והכי חשוב תאהבי את עצמך תטפחי את עצמך ותקבלי את עצמך..
אל תדאגי.. מילה שלי שזה ישתפר.. את רק צריכה לירצות.
בת כמה את?
ופשוט תנסי לשכוח ממנו תצאי עם בנים אחרים.
אנונימי
זה תמיד קשה כשזורקים אותנו, ולא אנחנו זורקים
אבל את בחורה
אז החיים שלך הרבה יותר טובים משאת חושבת

תתארי לעצמך שזרקו אותי, מעבר לדיכאון, מאיפה אני אכיר מישהי חדשה? כמה בנים הולך להם כשהם מנסים להתחיל עם מישהי?
מצד שני, את בחורה... תסתובבי בחוץ, תשימי תמונה חמודה בפייס, ובום יתחילו איתך

אז.. אני מבין כמה קשה, ואני יודע מה זה כשהחבר הכי טוב שלך החליט לנטוש אותך פתאום מעבר לאיבוד הזוגיות וכו'
אבל - באמת שיש רק דרך אחת
לצאת עם חברים\חברות
לפקוח עיניים
לשלוח הודעות לבנים מעניינים בפייס
להסתכל על בנים נחמדים בכל מני מקומות ולהציע להם - כן ממש בעצמך או לגרום להם לרצות אותך

זה עניין של שינוי מחשבתי
אפשר להיות אומללים
או לנסות להיות מאושרת

מה תעדיפי?
לקנא בו - או לגרום לזה שהוא היה מקנא בך?
12 ואני לא מסוגלת!
אתם לא יכולים להבין את זה?
אנונימית
אז מה את רוצה שנגיד לך?
אם את לא מסוגלת - ספרי לי מה את רוצה לשמוע?
בן כמה הוא אגב? כמה זמן הייתם יחד?
וזה כאילו מה זה לא נכון..
ילד חתיך שמפוצץ ת'פייס שלו עם תמונות בלי חולצה..
כאילו שהפאקצוות לא יתחילו איתו. נכוון?!
כאילו למה אתה מפלה את עצמך ופוגע ככה?
מה אתה רומז? אתה יכול לדבר דוגרי
כמו סיסי שאמרה לי בצ'אט בפרצווף!
אנונימי
לא הבנתי כלום
אבל שיהיה

ילד ממוצע לא מפוצץ את הפייסבוק שלו בתמונות חשופות
וגם אז... כמות הבנות הנורמליות שמתחילות איתו אפסית.
זה מזהה לא נכון
כל הערסי' והפאקצו' מהשכבה שלי עושים אתזהה
ואז הם מתחילים אחד עם השני וגם מבתי ספר אחרים וזה
יואוו כי זה מעצבן כזה!
וכל היום בים מצטלם לו עם בחורות ועכשיו גם ישלו חברה חדשה
אהע זה מיעצבןן אותיי כברר למה הוא לא מבין ולא אכפת לו!?!?!
אנונימית