4 תשובות
עדיין יש אימואים אתה בהחלט מוזמן לאמץ את הסגנון, גם אני אוהבת את הסגנון הזה
תמיד אפשרי להתחיל עם זה
ובכנות גם אני קצת מתחברת לשאלה :)
אבל תעשה מה שבא לך
עדיף לדלג