10 תשובות
לתת לזמן לעשות את שלו.
גם זה יעבור.
להבין שעשית את הדבר הנכון
הוא בןזו אני באה לרסק לו תביצים
שואל השאלה:
לא ציפיתי שזה יהיה ככ קשה
לא ציפיתי שזה יהיה ככ קשה
אנונימית
אהובה, מבינה אותך מאוד, גםאני הייתי שם וזה היה קשה וכואב
אבל מבטיחה לך, שזה יעבור, ויהיה הרבה יותר קל, ואת תכירי הרבה אנשים בחייםשלך והוא ישכח בין כולם, בהבטחה:)
אבל מבטיחה לך, שזה יעבור, ויהיה הרבה יותר קל, ואת תכירי הרבה אנשים בחייםשלך והוא ישכח בין כולם, בהבטחה:)
זה לתת לזמן לעשות את שלו אין ברירה אחרת, אם חסמת אותו כנראה שהוא לא היה בשבילך ואת צריכה מישהו שכן יהיה בשבילך, אז עד שהזמן ירפא פשוט תעשי דברים שאת אוהבת תצאי עם חברות תשמעי שרים תעבדי אם את יכולה או בקיצור תעשי הכל רק לא לחשוב עליו
למה עשית את זה
לא הבנתי למה עשית את זה..
ומה הבעיה לבקש את המספר שוב ולפתוח את זה מחדש
ומה הבעיה לבקש את המספר שוב ולפתוח את זה מחדש
מה המצב ביניכם?
ותשמעי את תמיד יכולה ללכת לשיחות אחרונות אם דיברתם בטלפון פעם ואם חסמת זה נמצא באנשי קשר חסומים אבל אז את תראי שאת לא תתחרטי
וזה לא יתרום לכלום. אני בטוחה שיש סיבה לזה שעשית את זה ואם הוא גרם לך כל כך הרבה צער שזה מה שהיית צריכה לעשות כנראה שיש לזה סיבה. אל תחשבי על מה שעשית בעבר, זה לא יעשה לך טוב. תמשיכי הלאה אני בטוחה שיש לך דברים לעשות תנקי את הראש מתישהו את תשמחי שעשית את זה
ותשמעי את תמיד יכולה ללכת לשיחות אחרונות אם דיברתם בטלפון פעם ואם חסמת זה נמצא באנשי קשר חסומים אבל אז את תראי שאת לא תתחרטי
וזה לא יתרום לכלום. אני בטוחה שיש סיבה לזה שעשית את זה ואם הוא גרם לך כל כך הרבה צער שזה מה שהיית צריכה לעשות כנראה שיש לזה סיבה. אל תחשבי על מה שעשית בעבר, זה לא יעשה לך טוב. תמשיכי הלאה אני בטוחה שיש לך דברים לעשות תנקי את הראש מתישהו את תשמחי שעשית את זה
באותו הנושא: