19 תשובות
מושפעים מההורים שלהם, או מחברים שלהם.
מושפעים מהמציאות ידידי
יש המון מתעוררים .
כי יש אנשים שחוקרים ומתעניינים ולא אוכלים כל מה שהתקשורת מאכילה אותם בכפית...
ולתגובה הראשונה אתם אלה שמושפעים מההורים שלכם, החברים שלכם והכי חשוב התקשורת אנחנו אלה שחוקרים בודקים ורואים שוואלה משהו פה לא בסדר, תפקחו את העניים חבר'ה...
ככל שהאדם נהיה בוגר הוא יותר מושפע מהתקשורת ופחות חושב לבד
מכיוון שיש פה הרבה צעירים אז הרבה מהאנשים פה חושבים לבד, ביחס לאוכלוסייה של מבוגרים, ולכן יותר אנשים ראו את האמת
כי הגיע זמן להתעורר סוף סוף. במיוחד לאחרונה, שיש כל כך הרבה נפטרים מהחיסון, וקרבות של תופעות לוואי חמורות אחרות, ורואים ש"היעילות" שלו ירדה פלאים.
רוב מכחישי הקורונה שנמצאים באתר הזה הם סתם טרולים...
חליתי בקורונה, מאוד אמיתי ומאוד קשה
כי הרבה כאן רוצים להרגיש מיוחדים. חוץ מזה פייק ניוז מתפשט כאן מהר.
אנונימי
לא הולכים כצאן לטבח ופוקחים עיניים. גם אני "חליתי" בקורונה. סתם חארטה עליי אתם לא יכולים לשקר.
היא מחוסנת?
^^^שבועיים מהחופש בזבזתי, לא יכולתי לקום מהמיטה, ולא הצלחתי לנשום, ואתה קורא לי שקרנית ?
את מחוסנת??
לא מחוסנת, לא הספקתי ללכת להתחסן, המשפחה שלי שהם מחוסנים והיו צמודים אליי לא נדבקו ויצאו שליליים
אודות לחיסון המרהיב שהציל אותנו! אין שום תופעות לוואי, שום עלייה במוות, שום דום לב פתאומיים, שום דלקות בשריר הלב, שום מחוסנים שנדבקים בקורונה
מה אתה ציני זה נכון
בואו נסגוד לחיסון ונתחסן כל יומיים
לך על זה
בתחילת הקורונה אמרו לנו שאין לזה תופעות לווי ואז אמרו צינון קל ואז אמרו דלקת בשריר הלב אז תסבירו לי עם באמת בדקו את זה כמו שצריך למה לא ידעו ואמרו לנו את זה בהתחלה תשובה הם לא ידעו ועם הם לא ידעו את זה מה הם עוד לא יודעים איך אנחנו יודעים שבעוד עשר שנים לא תהיה איזה שהיא מוטציה של החיסון למחלה יותר גרועה
''מושפעים מחברים שלהם או מהמשפחה שלהם''

טיעון לא טוב מצטער. אנחנו מעירים את ההורים שלנו, להפך! בזכותי ההורים שלי לא מתחסנים.

''רוצים להרגיש מיוחדים?'' אממ טוב.. אני מיוחד איזה כיף מה הרווחתי בזה?