8 תשובות
כי אני אישה מסכנה שחושבת שאם אתחנף לגברים אז ככה הם ירצו אותי אז אני לא עומדת על שלי
אנונימית
במצב כיום במדינת ישראל אני יותר נוטה להעדיף שובינזם גברי מאשר פמינזם כיוון שכיום מעמד האישה טוב יותר בעיקר מבחינה חוקית מאשר מצבו של הגבר.
ולאלו ששואלים מעמד האישה עליון על הגבר לדוגמה בנושאים הבאים:
-משך השירות של נשים בצבא ארוך יותר מגברים ונוסף על כך על גברים חל איסור לנעול סנדלים בקיץ ולגדל זקן או שיער מלבד סיבות מסוימות.
-קיימת אפליה בחוקים שנוגעים לגירושים מבחינה כלכלית ומבחינת אחריות לילדים המשותפים [בחזקת הגיל הרך].
-בנים מתאבדים יותר ואבות גרושים במספר הרבה יותר גבוה באחוזים.
-נשים יוצאות לפנסיה מוקדמת יותר.
-נשים מקבלות חצי נקודת זיכוי במס הכנסה רק מעצם היותן נשים.
וכל אלו רק חלק מן הדוגמות שמחזקות את טענתי שכיום מעמד האישה גבוה יותר מאשר של הגבר לפחות מבחינה חוקית למרות שבהרבה מצבים גם חברתית הדבר נכון אך לא אתייחס אליהם כרגע.
ולאלו ששואלים מעמד האישה עליון על הגבר לדוגמה בנושאים הבאים:
-משך השירות של נשים בצבא ארוך יותר מגברים ונוסף על כך על גברים חל איסור לנעול סנדלים בקיץ ולגדל זקן או שיער מלבד סיבות מסוימות.
-קיימת אפליה בחוקים שנוגעים לגירושים מבחינה כלכלית ומבחינת אחריות לילדים המשותפים [בחזקת הגיל הרך].
-בנים מתאבדים יותר ואבות גרושים במספר הרבה יותר גבוה באחוזים.
-נשים יוצאות לפנסיה מוקדמת יותר.
-נשים מקבלות חצי נקודת זיכוי במס הכנסה רק מעצם היותן נשים.
וכל אלו רק חלק מן הדוגמות שמחזקות את טענתי שכיום מעמד האישה גבוה יותר מאשר של הגבר לפחות מבחינה חוקית למרות שבהרבה מצבים גם חברתית הדבר נכון אך לא אתייחס אליהם כרגע.
שואל השאלה:
אבל שובינזים גברי תומך גם בעליונות הגבר ובמעמד נמוך של האישה, זה מה שאת תומכת בו?
אבל שובינזים גברי תומך גם בעליונות הגבר ובמעמד נמוך של האישה, זה מה שאת תומכת בו?
אנונימית
לא אמרתי שאני תומכת ברעיון, אמרתי שאני נוטה להעדיף אותו מאשר פמינזם במציאות כיום שבו מעמד הגבר נמוך משל האישה.
בנוסף הייתי מציעה לך לתקן את השאלה כיוון ששובינזם בכלל קשור לנושא לאומני ולא מגדרי ואני מניחה שהתכוונת אליו.
בנוסף הייתי מציעה לך לתקן את השאלה כיוון ששובינזם בכלל קשור לנושא לאומני ולא מגדרי ואני מניחה שהתכוונת אליו.
כנראה חינוך גרוע שהן קיבלו בבית או שגידלו אותם לחשוב שגברים הם המין החזק ונשים צריכות לבשל ולנקות לגברברון שלהם או שיט בסגנוו
אנונימית
קריסטל, את די סותרת את עצמך
"אני מעדיפה שוביניזם"
"אני לא תומכת ברעיון"
"אני מעדיפה שוביניזם"
"אני לא תומכת ברעיון"
אנונימית
שתי נקודות נוספות:
1. במידה ואתם/ן מחליטים לשים מינוס לתגובה כיוון שאתם לא מסכימים איתה האדם שמולכם לא הולך לשנות אותה רק כי שמתם מינוס.
2. אפשר להפוך את השאלה ולשאול- בנים פמינסטים למה אתם פמינסטים אתם מאמינים שמעמד האישה נעלה על הגבר?
1. במידה ואתם/ן מחליטים לשים מינוס לתגובה כיוון שאתם לא מסכימים איתה האדם שמולכם לא הולך לשנות אותה רק כי שמתם מינוס.
2. אפשר להפוך את השאלה ולשאול- בנים פמינסטים למה אתם פמינסטים אתם מאמינים שמעמד האישה נעלה על הגבר?
אנונימית אשמח אם תאירי את עיניי, כיצד מתבצעת כאן סתירה? זה שאני לא תומכת ברעיון לא אומר שאני לא מעדיפה אותו על רעיונות אחרים.
בדיוק כפי שאעדיף קפטילזם על קומינזם למרות שאני לא מאמינה בשניהם - לא מתבצעת כאן סתירה.
בדיוק כפי שאעדיף קפטילזם על קומינזם למרות שאני לא מאמינה בשניהם - לא מתבצעת כאן סתירה.
באותו הנושא: