3 תשובות
אז אולי קיבלת הזדמנות לצאת מהלופ הזה?
להפגע ממישהו ושמישהו אחר יוציא אותך מזה
תוציאי את עצמך מזה, אף אחד לא אמר שזה יהיה קל אבל זה בהחלט יהיה עדיף, את לא חושבת?
שואל השאלה:
קשה לי לעשות את זה
עברתי בדיוק את אותו הדבר לפני כמעט שנה
והוא הבן אדם שהוציא אותי מזה
אנונימית
התשובה בגוף השאלה, אם זה כן ולא אז זה לא
אם את יודעת שהוא לא האדם הנכון בשבילך אז אל תחכי שהוא יעשה משהו רע כדי לעזוב. עדיף לסיים עם זה ולהתקדם הלאה