תשובה אחת
אם הייתי יודעת איך מעלים לכאן תמונה..
מחר יש לי תור לג'ל ואני הולכת לעשות רת הצורה עגולה ופרנץ' ורוד עבה כזה זוהר
מה שיש חי עכשיו זה פרנץ עבה ירוק בהיר כזה מהממם
באותו הנושא: