התחברות
הרשמה
אתמול בערב אני השתכרתי, התעוררתי בבוקר והרגשתי בסדר גמור, אבל עכשיו אני מרגישה מגעיל, ויש לי בחילה.
זה האנגאובר? איך להעביר אותו?
31 ביולי 2021, 13:11
בחילות
כאבי בטן
שינה
בחילה
עייפות
4 תשובות
החטא ועונשו
J
JOHN.CENA
תשתי מים וגם קפה עוזר
ב
בובספוג 1
אופטלגין וקפה שחור.
b
brenda2
קפה שחור!!
א
איש הצלוליטיס
באותו הנושא:
אתמול השתכרתי ואני לא זוכרת כלום אבל התעוררתי בדירה של ידיד ששאלתי אותו מה קרה הוא אמר שהייתי שיכורה אמרתי שטויות
אתמול בבוקר התעוררתי עם נפיחות בגרון,וזה החמיר בערב אז אמא שלי לקחה אותי לרופאה והביאה לי אנטיביוטיקה,והתעוררתי עם כאבי
שתיצי אתמול שתי שוטים נקיים ולא השתכרתי, למה?
אתמול השתכרתי והייתי מגעילה לחבר שלי
אוקי אז השתכרתי אתמול ממש בלילה ואמא שלי...
אתמול השתכרתי ו..
השתכרתי אתמול ואני לא מפסיקה להקיא
אם השתכרתי בשני בערב ומחר יש לי בדיקת דם בבוקר, יגלו ששתיתי?
אתמול השתכרתי ומישהו ניצל אותי
אתמול השתכרתי קצת עם שני חברים
אם ישנתי אתמול מ-8:30 בערב והיום התעוררתי בערך ב-9:30 בבוקר