4 תשובות
עזבי את הפחד
תהני כל עןד את יכולה
שואל השאלה:
הפחד גורם לי לא להיות לגמרי פתוחה איתו וגורם לי להיות ביישנית איך לא להיות ביישנית ולהיות פתוחה?
אנונימית
שואל השאלה:
כל מה שיש לי הוא יודע אין לי סודות ואין לי כזה פדיחה
אנונימית
דברי איתו חופשי
זה חבר שלך את לא צריכה להתבייש ותזכרי לכל אחדצמאיתנו קרו דברים מביכים