8 תשובות
להעיף אותה צבועה
אנונימי
שואל השאלה:
יאללה נעיף אותה....
מגיע לה. מי שמנסה לפגוע בי אני כבר עוצרת אותו שם אז ביי לילדה הזאת שהייתה חברה שלי.
יאללה נעיף אותה....
מגיע לה. מי שמנסה לפגוע בי אני כבר עוצרת אותו שם אז ביי לילדה הזאת שהייתה חברה שלי.
אנונימית
דעתי לגבי זה?
פשוט להתרחק, לא לריב
היא סתם תרכל עליך וכנראה תפיץ עליך שמועות.
וזה יצור לך שם רע
פשוט תשמרי ממנה מרחק היא טוקסיק
פשוט להתרחק, לא לריב
היא סתם תרכל עליך וכנראה תפיץ עליך שמועות.
וזה יצור לך שם רע
פשוט תשמרי ממנה מרחק היא טוקסיק
שואל השאלה:
אני מתלבטת אם לחסום אותה לגמרי
בווטסאפ, אינסטגרם.
אני מתלבטת אם לחסום אותה לגמרי
בווטסאפ, אינסטגרם.
אנונימית
אל תחסמי זה ילדותי פשוט תוציאי מהקלוז ואל תדברי איתה
אנונימית
נכון אל תחסמי זה ילדותי וגם אל תוציאי מה קלוז תעשי לה דווקא פשוט תתרחקי ממנה
בקבוצה אל תגיבי לשום דבר שהיא אומרת ואז אחרי שבוע שאת עושה את זה תדברי עם כל החברים מהקבוצה ותגידי שקשה לך להיות איתה באותה קבוצה איתה ושאת מוציאה אותה ואת מקווה שהם יבינו את הרצון שלך להוציא אותה. ואז תוציאי אותה מהקבוצה ובכל שאר המקומות תסנני אותה ואל תחסמי.
כולם פה אומרים שלחסום זה ילדותי לא חושבת בכלל כאילו זה מאוד עוזר היא תבין את הרמז את לא תראי סטורים שלה ואם אי פעם תחשבי אם לכתוב לה הודעה לא תורידי לה חסימה ואז תכתבי לה כי פדיחה אז באמת תחסמי והכל טוב ולהעיף קיבינימט